'Kiitos, herra kenraali!' - Suomen kansan avoin kiitosadressi

No kommunist but realist

/ #134 Ihme touhua Suomen maassa suuressa

14.06.2012 00:21

Tulee vääjäämättä mieleen aika ,jolloin Suomi vietiin euroon juonella ja eikös taas vallassa ole samat isot puolueet SDP ja Kokoomus . Ja lisäksi Niinistö silloisista kumppaneista vielä presidenttinä meillä nyt edelleen "soppaa keittämässä". Pysykäämme puolueettomina ja irtautukaamme kaikista vieraista siteistä (suunnitelmallisesti ja asteittain vaikka) mm. EU ja euro sillä se johtaa liittovaltioon ja itsenäisyyden ja itsemääräämisen menetykseen toisin kuin meille silloin liittymistä ajettaessa puhutiin (Lipposen hallitus) . Makarovin puhe vaikuttaa enemmänkin pitkäaikaisen ystävän (ystävyyttä ylläpitäneet mm. Paasikivi ,Kekkonen, Koivisto ja Halonen) ohjeelta tulevia tilanteita maailmanpolitiikassa ennakoiden . Jos olemme Natossa se tietää lännen ja idän konfliktissa sitä , että maaperämme muuttuu taistelutantereeksi ,jolloin hävitys on nykyaseilla käsittämätön . VIELÄ KERRAN: PUOLUEETTOMUUS JA HYVÄT SUHTEET SEKÄ ITÄÄN ETTÄ LÄNTEEN !!!!!!!!!