Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

Vieras

/ #2340

09.07.2012 22:52

Eikö teitä todellakaan kiinnosta mikään muu kuin viina? Luuletteko, että Räsänen asiasta yksi päättää? Kyllä hänen pitää saada eduskunnassa ehdotukselleen riittävä kannatus.

Suomen liittyminen EU:hun ja rahaliitto EMU:un oli suurin virhe, mitä tähän saakka ollaan tehty. Se oli Lipposen hallitukselta suuri kusetus Suomen kansaa kohtaan. Luvattiin, että ruoan hinta laskee, syntyy uusia työpaikkoja, työttömyys vähenee ja muuta hyvää. Toisin kuitenkin on käynyt.

Hinnat ovat kallistuneet, työttömyys kasvanut, työpaikat vähentyneet, palveluja karsittu kuntaliitosten seurauksena, matkat palveluihin kasvaneet syrjäseuduilta, asuminen kallistunut, EU:n valtiot velkaantuneet, Suomen valtion ja kansalaisten varoja käytetty EU-maiden tukipeketteihin satoja miljardeja euroja, Eurooppa ajautunut velkakriisiin ja Katainen ajaa Suomea kohti EU-liitovaltiota. Kokoomuksesta on kasvanut suurpuolue ja se on täyttä myrkkyä Suomen kansantaloudelle.

Edellisestä kappaleesta viimeinen aihe, pääministeri Jyrki Katainen (kok) ajaa Suomea kohti liittovaltiota, mikä on tapahtunut täysin edesvastuuttomin ja rikollisin keinoin. Kataisen rikoshistoria on niin pitkä, että tuskin keneltäkään muulta kansanedustajalta löytyy samanlaista. Lisäksi hän valehtelee. Edesmennyt pääministeri Anneli Jäätteenmäki joutui jättämään tehtävänsä valehtelun takia.

Katainen on valehtelun lisäksi aiheuttanut suurta vahinkoa Suomelle tekemällä miljardivelat, hajottamalla yhteiskuntarakenteen perusteellisesti ja oman maan kansalaisten hyvinvoinnista ei välitä tippaakaan. TÄSTÄ SYYSTÄ KIRTÄÄ TOINEN ADRESSI, joka on VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA. Jotta on toiveita saada Suomen talous parempaan tilaan, ensitehtäväksi on saatava Katanen erotetuksi virastaan. Seraavasta linkistä pääsee adressiin laittamaan nimensä.

Niin kauan kuin olemme EU:n jäsen, rahat menevät Eurooppaan, joten seraavassa toinen adressi "irtieusta".