ALLEKIRJOITA KANTELU EUROOPAN IHMISOIKEUSNEUVOSTOLLE

Oikeus elämään
Vieras

/ #13 "Työ vapauttaa - 2011- arbeit macht frei"

17.12.2010 16:20

Eikö eurooppa, EU ja EU-suomi opi historiasta yhtään mitään ?
Nyt on tämän sukupolven vuoro vastustaa fasismia, fasismia johon ei tarvita hakaristejä, natsi tervehdyksiä, natsilippuja. Hitleri poisti työttömyyden 4.vuodessa ja samalla vammaset, sairaat, heikot, vääräuskoiset,... samaa tekee EU-suomen nykyhallitus ja sen taustavoimat, näivetyskuoleman uhkauksella.
Teot ja lopputulos ratkaisee ei keinot, ja nyt lainsäätämisen jälkeen lopputulos kertoo että nykyin valtionkorkein poliittinen johto ja valtionhallito edustaa fasismia ja vilppiä.

ps.Oleteko saaneet jostain haltuunne lukukelpoista Lissabonin sopimusta ? ;)

Lissabonin-sopimus /Ihmisoikeudet
(lue lisää ihmisoikeuksista http://www.adressit.com/suomi24-boikottiin )

II-65 artikla

Orjuuden ja pakkotyön kielto.
1. Ketään ei saa pitää orjana tai maaorjana.
2. Ketään ei saa vaatia tekemään pakkotyötä tai muuta pakollista työtä.
3. Ihmiskauppa kielletään.

"Työ vapauttaa - arbeit macht frei"
Kuva vie tähän facebook ryhmään js linkki ei aukea
Suomi irti EU:sta | Facebook

NURNBERGIN PERIAATTEET
I periaate

Jokainen joka tekee teon, joka on kansainvälisen oikeuden mukaan rikos, on siitä vastuussa ja häntä voidaan rangaista.

II periaate

Se seikka, ettei valtionsisäisen lainsäädäntö määrää rangaistusta teosta, joka on kansainvälisen oikeuden mukaan rikos, ei vapauta teon tekijää kansainvälisen oikeuden mukaisesta vastuusta.

III periaate

Se seikka, että kansainvälisen oikeuden tarkoittaman rikoksen tekijä toimii valtionpäämiehenä tai vastuullisena hallituksen toimihenkilönä, ei vapauta häntä kansainvälisen oikeuden mukaisesta vastuusta.

IV periaate

Se seikka, että henkilö toimii hallituksensa tai esimiehensä käskystä, ei vapauta häntä kansainvälisen oikeuden mukaisesta vastuusta, jos hänellä oli moraalisen valinnan tosiasiallinen mahdollisuus.

V periaate

Jokaisella kansainvälisen oikeuden tarkoittamasta rikoksesta syytetyllä on oikeus kunnolliseen oikeudenkäyntiin sekä tosiseikka- että oikeuskysymysten osalta.

VI periaate

Seuraavat rikokset ovat rangaistavia kansainvälisen oikeuden tarkoittamina rikoksina:

(a) Rikokset rauhaa vastaan:
(i) Hyökkäyssodan tai kansainvälisiä sopimus- tai muita velvoitteita loukkaavan sodan suunnittelu, valmistelu, aloittaminen tai käyttäminen.
(ii) Osallistuminen yhteiseen suunnitelmaan tai salahankkeeseen minkä hyvänsä (i) kohdassa tarkoitetun teon toteuttamiseksi.

(b) Sotarikokset:
Sodankäynnin lakien ja tapojen loukkaukset, mukaanlukien miehitetyllä alueella tapahtuva tai miehitetyn alueen siviiliväestön murhaaminen, kielletty kohtelu tai pakkosiirrot pakkotyöhön tai missä hyvänsä muussa tarkoituksessa, sotavankien tai merenkulkijoiden murhaaminen tai kieletty kohtelu, panttivankien surmaaminen, julkisen tai yksityisen omaisuuden ryöstäminen, kaupunkien ja kylien umpimähkäinen tuhoaminen ja muu kuin sotilaallisen välttämättömyyden perustelema tuhoaminen.