Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Ei näin ei todellakaan näin!

/ #2355 Haistakaa p-aska koko valtiovalta ette osaa muuta kun verottaa

25.07.2012 02:50

Niin kuin irwini eläessään lauloi ja sanat olivat silloin niin totta eikä toi meno ole millään tavalla muuttunutkaan.Olen kiinnittänyt huomiota jo monta vuotta että miten nämä meidän kansan"edustajat" meitä pyörittelevät pikku sormiensa ympärillä että ku me suomalaiset ollaan sellaisia että meille voi laittaa mitä tahansa nostaa mitä veroa tahansa vähän aikaan nostetaan meteliä siitä sitten alistutaan kohtaloomme. Irwinin laulua lainaten: herrojen on helppo lakejansa lyödä ei ne niitä koske kuitenkaan saat viettää monta unetonta yötä herrat teki elämästä helvetin. Kreikalle kun annettiin rahaa niin sen tiesi ettei niitä tulla näkemään enään ja seuraavaksi kun on vuorossa espanjalle niin ei he tarvitse kun vaan 100MILJARDIA, ei eikä niistäkään rahoista tulla ikinä saamaan penniäkään takasin. Saksa on harkinnut eroavansa eurosta mitä kuulin koska heillä on selvästikkin jonkun verran järkeä edustajissaan he sentään työntävät monta kertaa suuremman osuuden lainasta näillä kahdelle maalle mitkä ovat eläneet verovapaata elämää tähän asti kunnes euroon liittyminen pelasti heidät ja tiesivät että kun olemme kaikki yhtä niin rahaakin saa.. Pointtini on se että meidänkin pitää lopettaa nöyristeleminen! Täällä kun saa ensikertalainen sakon ja pienen nuhtelun esim. jos käy vaikka hajottamassa diplomin auton minkä me työssä käyvät ihmiset olemme heille ostaneet! Ja sitten maailmalla varmaa vieläkin nauretaan mitä olen tuttujen kanssa jutellut internetin kautta torkku peitoista.. Mitähän seuraavaksi on heillä sen verran rankkaa työtä että pitää nappia jaksaa painaa ja tulla töihin... IHAN NAURETTAVAA TOUHUA SANON MÄ!!!!