Aseiden totaalikiellon vastustaminen

/ #182 Re:

28.12.2010 06:57

#9: Inkeri Raunio -

Voi PYHÄJYSÄYS ettäkö radalla aseita säilytettäisiin? Siis kokonainen asevarastoko? Kuuleppa Inkeri: Se olisi kaikkein paraspaikka jos haluaisi eroon aseestaan.  Ampumaradat on kaukana asutuksesta, todella maaseudulla suurimmaksi osaksi. Sillä metsästysasetta käytetään luonnossa. Ne nallipyssyt joita olet kuullut kaupungeissa käytettävän niin ne voi kyllä säilyttää samassa paikassa kaupunkiradalla. Kunnon asearsenaalia haluavat ottavat selvää syrjäisestä ampumaradasta ja käyvät hakemassa aseet pois kenenkään estämättä. Saattavat purkaa koko ratarakennuksenkin.  Olisiko järkevää nousta tyvestä puuhun ja aloittaa asennekasvatuksesta?.  Joka ikinen päivä televisio työntää muutamaa murhaa ja muuta väkivaltaa tuutin täydeltä. Nuoriso katsoo silmittömän tappamisen olevan normaalia toimintaa. Samoin kuin nettipelit ja jopa leikkikalut ovat väkivaltaa ihannoivia. Jos tosiin mennään onko tämän lain laatiat ajatelleet kuinka yksinkertaista on tehdä toimiva ase aivan autotallityönä? Ei tälläiset kravattilait estä aseen väärää käyttöä. Kyllä lyäjä aseen löytää jos ei muuta niin ottaa kengän jalastaan.