ALLEKIRJOITA KANTELU EUROOPAN IHMISOIKEUSNEUVOSTOLLE

Vieras

/ #53 JOOPA

28.12.2010 19:44

Hyvät ihmiset, MINKÄ TAKIA JAKSATTE KITISTÄ TÄLLÄISESTA?

Olen opiskelija ja valtio lähestulkoon kieltää minulta mieleisen osa-aikatyön opiskelun ohella vaikka ei penniäkään maksa taistelematta kuukausia sen pitämisestä. Opintotuki ja asumislisästä ei jää käteen mitään vuokran jälkeen, ruuasta tai koulukirjoista puhumattakaan, SILTI minä opiskelen jotta voisin myöhemmin tehdä kokoaikaista mielekästä työtä.

Ja silti te haluatte elättää näitä jotka selvästi KIELTÄYTYVÄT itse tekemästä työtä tai opiskelemasta! Eri asia on jos olette oikeasti vain sitä mieltä että lakia pitää kirjaimellisesti noudattaa.

Niin kauan kuin opiskelijoille on tulorajat jotka ovat aivan naurettavan pienet ja Suomen valtio estää minua tekemästä täysiaikaisen opiskeluni ohella niin paljon työtä, opiskelun tukemisen varjolla, kuin haluan niin pidän tälläista saivartelua typeränä ja kohtuuttomana hyysäämisenä LAISKOJA kohtaan. Ammatillinen koulutus ei useinkaan vaadi enempää kuin koulussa istumista ja harjoittelussa käymistä!