Konemusiikki kiellettävä

Mike Litoris

/ #327 onko AP joku moderni jonne-kukkahattutäti vai onko kukkahattutädit vihdoin löytänyt tiensä nettiin?

04.08.2012 15:29

Pieneen päähäni sattui lukiessani addressia. On typerää väittää että juuri konemusiikilla ja huumeilla olisi jotain yhteistä, siellä välissä on yksi merkittävä tekijä jota addressin kirjoittaja ei ottanut huomioon: ihminen.

Huumeet yleistyvät ja yleistyvät jatkuvasti ja on mielestäni vain ajan kysymys milloin ainakin miedommat niistä tullaan sallimaan myös Suomessa. Niinkuin kaikessa nykyaikana, nuoriso on aina askeleen edellä rutinoituneista, vanhemmista sukupolvista ja päihdeidenkäyttö on myös yksi näistä. Päihdeiden lisäksi nuoriso suosii elektronista musiikkia jota em. vanhempien sukupolvien aikaan ei vielä ollut. Tiedostan kyllä että huumeita on ollut suomessakin saatavilla jo useiden vuosikymmenien ajan mutta ikinä ne eivät ole olleet niin laajasti käytettynä kuin tänään, tai huomenna.

Joka tapauksessa, elektronisella musiikilla ja sen tuottamalla "transsilla" (ks. hyvä mieli) ei ole mitään tekemistä sellaisenaan päihdeiden kanssa katalyyttinä käytössä tai porttina päihteiden käyttöön. Toivoisin että alkuperäinen postaaja sivistäisi itseään ja keskittyisi vaikka oikeasti tärkeisiin poliittisiin kysymyksiin kuten maahanmuutto, ulkomaan tuet sekä bingo.

Niin ja tietenkin, itse en käytä mitään muuta päihdettä kuin alkoholia, ja sitäkin äärimmäisen vähän (noin 1 kerta kuukaudessa ja vähän silloinkin!)