Eläinrääkkääjille Kovemmat tuomiot

/ #85 Re: Re: Rääkkäjät

01.01.2011 18:16

#78: hulluja kaikki - Re: Rääkkäjät

Yliopisto tason ihmisenä tiedän ihmisen ja eläimen eroavaisuudet. Tämä tulipalo tilanne on klassikko johon voi vastata monella tapaa. Mie ottasin selvää mikä eläin missä tilanteessa (vapaa/kytketty) missä huoneessa ja mitkä poistumis mahdollisuudet. Sama tietysti ihmiselle. Jos kyseesä esim kissa niin se osaa jo vaistojensa varassa poistua paikalta, tämän tekee myös koira, jos niillä on vapaa liikkuvuus. Jyrsijät ja linnut jotka elää häkeissä ovat sen verran kevyitä että ne pystyy roudaamaan ulos. Akvaariot painaa n100kg ylöspäin, joten jokainen voi siitä jo päätellä kannattaako sitä ruveta roudaamaan. Ihmisistä jos kyseessä lapsi niin sen saa kannettua (perusterve) ulos jyrsijä/lintu häkki kainalossa. Jos kyseessä aikuinen liikunta rajoitteinen ihminen häkki eläin saa jäädä. Liikunta rajotteinen vanhus on todennäköisesti jo kuollut. Aikuinen perusterve ihminen pystyy myös luovimaan itsensä ulos ko tilanteesta.