Konemusiikki kiellettävä

Vieras

/ #182 kone musa

02.01.2011 06:48

just niin hauska läppä niin tyhmä juttu mitä koskaan oon kuullu taas joku hiton ääliö tuomitsee konemusan ja yleistää katotaan esim rock. hevi. hip hop. soul/funk. musa kulttuurii siel vedettiin ja osa vetää edelleenkin huumeita eikä konemusa eroo yhtään siitä ite en huumeita hyväksy enkä käytä mut tollanen yeistäminen ketuttaa mua paljon esim jim hendrix joka teki rokkii. veti kamaa ja kaikki nykyään arvostaan sen musaa samoin james brown joka teki soulii ja funkii. veti kamaa kans. ja hip hop kulttuurissa vedetään kannabista ja crackia naamaan samoin konemusiikis ja hevis kans eli kaikkiin aika moneen musa genreen kuuluu huumeet myös missään nimessä kannata niitä käyttää mut se on huono juttu et monissa musa genreissä näin on aina ollu ja tulee olee valitettavasti mut se ei vaikuta mun musa makuun tai tyyliin kuuntelen konemusaa technoo ja housee ja niin edelleen enkä mä käytä huumeita ei pidä yleistää jostain syystä konemusiikista on nyt tehty syntipukki yhtälaillahan rock n roll tuomitiin musiikkina et se on pahuudesta ja ties mitä ja et nuoret alkaa käyttää huumeita sen kautta ja alkoholii teitty nekin on ne huono asia siinä jututs mut ei pidä yleistää ihmisii on erillaisii ei kakki rokkarit ja tekno jäbät todellakaan vedä viinaa tai huumeita naamaan haloo ottakaa asioista oikeesti selvää media aina kaivaa esiin hienosti kaiken negatiivisen yhtä lailla se viinan kittaaminen on huumeen vetämistä naamaan ja näkee mitä pahaa se viina saa aikaan tappeluja väkivaltaisuuksia huumeet aiheuttaa oman negatiivisen asian yhtä lailla se viina on paha juttu konemusiikki ei alunperin eikä ole huume musiikkia toi väite on niin tyhmä et lol ottakaa tietämättömät ääliöt asioita selvää ennenku tuutte tänne tota roskaanne jauhaamaan joku kukkatattu täti tänkin jutun kirjottanu lol mutta todellakin ei huumeille näin mutta konemusaa voi kuunella ei siinä ittessään mitään pahaa oo.