Vammalan sairaalan ensiavun toiminnan jatkuttava!

Vieras

/ #36 Sivusta seuranneelle

01.09.2012 10:54

Näin on; muutto edessä, jos arvostaa muuta hoitoa kuin terveyskeskuksen geriatrit / yleislääkäri. Ilmeisesti jatkossa ei ole enää sisätautilääkäreitä, ja jatkohoitoon lähettäminen on terveyskeskuslääkärin tiedon varassa. Jotka kyllä osa ovat hyviä, mutta kun ei aina tiedä, kuinka osaavalle pääsee.
Kalliiksi sekin muuten tulee, joka tarkkailuun jäävän potilaankin lähettäminen Acutaan. Kun humalainen koloo päänsä ja saa ommeltavan haavan, pitää valtakunnallisten hoitolinjauksien myötä järjestää tarkkailu. Eli näitä sitten ja kaikkia muitakin tarkkailtavia (rinta-, maha yms kipuisia, jotka sinällään eivät vielä leikkausta tai muuta hoitamista tarvitse) raijataan edes takaisin TAYS.in ja Vammalan välillä. Mutta tärkeintähän se ei olekaan hyvän palvelun saaminen omasta kunnasta vaikka osaamistakin löytyisi. Ei vaan tämä osaaminen halutaan keskinäisellä kateudella ja yhteistyökyvyttömyydellä tuhota ja näin huomattavasti huonontaa kansalaisten terveydenhuoltoa ja arkipäivää. EN ARVOSTA !