Vantaan säilytettävä kotihoidontuen kuntalisä 1,5-2-vuotiailla.

Vieras

/ #5 Onko kohtuullista kaataa koko perheen elatus pienten lasten isien niskaan?

12.09.2012 16:51

HALOO MIESPÄÄTTÄJÄT! Miten voi olla mahdollista, että tällaisesta asiasta edes AJATELLAAN joustetttavan ja luopuvan!!!? Ihan sanoinkuvaamattoman tärkeää noita pieniä yhteiskuntalaisia kohtaan on se, että heillä on kotihoidontuen kuntalisän turvin edes JOKIN pieni mahdollisuus saada hoitoa ja hellyttä kotona. Kaikkein tärkeintä kun terveelle ja tasapainoiselle lapselle on juuri tuon ikäisenä saada turvaa ja läheisyyttä kotoa. Näin meille kasvaa terveitä ja hyvinvoivia kuntalaisia. Ilman tukea on keski-ja pienituloisten rajapyykissä elävien jäädä kotiin hoitamaan lasta haluista huolimatta. Ilman kuntalisää raha ei riitä edes kahden viikon ruokaan, puhumattakaan vuokran maksusta tai muista velvoitteista. ON TÄYSIN KOHTUUTONTA, kaataa koko perheen elätys ja maksutaakkka pientenlasten perheiden isien harteille!!!! Koska niin todella käy heille, jotka jäävät kuntalisän ulkopuolelle ja siitä huolimatta kituuttavat kotona lastahoitaen ja rahahuolet jokapäiväisenä seuralaisena. Terveisin, Espoolainen kotiäiti, joka saa kuntalisää ja pystyy siksi olemaan kotona edes muutaman kauukauden kauemmin kuin ilman lisää.