Sisäministeri Räsänen: Älä lähetä turvapaikanhakijoita kuolemaan!

manalanvoima

/ #2 mitä jos

07.10.2012 19:18

suomessa syttyisi sotatila ja joutuisimme pakenemaan, esim ruotsiin, ruotsissa evättäis meidän turvapaikka ja lähetettäis takas suomeen jossa sotatilan takia joutuisimme lahdatuiksi.. sama asia käytännössä afgaanien tapauksessa, ei ne rauhanturvaajat siellä afganistanissa ole turhan takia.. muutenkin tää on maan asukkaiden pallo tää on meidän jokaisen paikka asua ilman rajoja. jos aletaan syrjiä muita maan asukkaita sen takia että he nyt sattuvat asumaan sen itäkeskuksen sijaan muutaman tuhannen kilsan lisämatkan päässä niin mihin se johtaa? tää on täysin naurettavaa että asiasta edes joutuu vääntämään (kirosana) tää on jokaisen maan asukkaan pallo tasapuolisesti tasavertaisesti eikä ketään ole kenenkään ylläpuolella! pistää vihaksi ja samalla hyvin surulliseksi kuinka välinpitämättömiä ovatkaan ihmiset, onko todellakin heidän uhrattava omat henkensä asian eteen että edes joku päättävä elin heräisi todellisuuteen? surullista mutta siltä se alkaa vaikuttaa yhä vahvemmin.. en toivoisi näin käyvän vaan että asiasta päättävä taho antaisi periksi oman jääräpäisyytensä ja myöntyisi turvapaikkaan mikä pitäisi olla sivistyneessä maailmassa ihan itsestäänselvyys..