Vetoomus:Turvaa elämää - Liikkuva Poliisi on säilytettävä

Perus-Ville

/ #106 Liikkuvan poliisin lakkautus: Uhka kansalaisten turvalle

28.10.2012 09:23

Poliisin kuuluu näkyä tienvarsilla, sillä se on rauhoittava singnaali kanssa-autoilijoille. Peltipoliisi lisää liikenteen sahaamista ja on monen muistikortille taltioituna. Kansainvälinen rekkaliikenne lisääntyy ja sisäistää myös kansainvälistä rikollisuutta. Nykysuunta valtion politiikassa palvelee vain tiettyä harvalukuista joukkoa, joita kokoomuslobbareiksi kutsutaan. Valtaa on jaettava ja etsittävä uudet rehelliset päättäjät, niin kunta, kuin valtiontasolla. Katkaistaan katteetoman vekselin takauskomission siivet, ennenkuin jälkipolvet maksavat loppuikänsä valtionvelkaa, jonka kokoomus Kataisen johdolla meille järjestää. Markka käyttöön ja irti EU:sta, sekä oma perustuslaki ja omaa kansaa palveleva valtionjohto, joka ajaa kansan etua tasapuolisesti, eikä vain hyväosaisten asiaa. Käytä äänesi ja aloitetaan siivoustalkoot kuntahallinnosta, sillä hyväveliverkosto punoo verkkojaan, eikä loppua näy..