Ylen päätös lopettaa Lapin Radion lauantai-lähetys

Oili Harjula, adressin tekijä

/ #9 On palautettava

14.01.2011 22:37

On palautettava14.01.2011 21:50

Olen aivan samaa mieltä myös ed. kirjoittajein kanssa, että tuo Lapin alueen oma toivekonsetti-aika Lapin radioon Radio Suomen ohjelmatarjonnassa on palautettava viipymättä. Tämäkin adressi on varmaan vietävä sitten lakkauttavan päätöksen tehneelle päättäjälle median saattelemana, ja olen valmis sen viemään, ja mukaan saa tulla. Ehkä viemme keväämmällä jos vaikka tulisi vielä lisääkin allekirjoittajia. Otan yhteyden päättäjään jo lähiaikoina.

Kommentoin muutosta: Helsingistä lähetettävä toiveiden sävel ei toteuta sitä mitä lappilaiset haluavat. Haluamme vaihtaa ajatuksia Lapin radion oman toimittajan kanssa, sekä myös kykenemme välittämään terveisemme tämän Lapin radion kanavan kautta toisin kun nyt tapahtuu. Ei kukaan lappilainen saa terveisiänsä tuohon Toiveiden sävel-ohjelmaan, ja ei ole motiivia alkaa soittelemaan Helsinkiin lähetääksen terveiset jonnekkin Lapissa asuvalle. Harva myöskään saa terveisensä jollekkin ehkä Helsingissä tai muualla etelämpänä Suomea asuvalle, koska soittajia on paljon ympäri Suomen. Joten toivekonsertti on palautettava.

Minulle voi sähköpostia lähettää: oili.harjula@suomi24.fi