Turvetuotantoa/turvepeltojen raivaamista ei saa lopettaa

entinen vihreä

/ #283 Re: "Harvinaisuuksia" löytyy yhtäkkiä joka paikasta!

14.11.2012 14:30

#281: Pohjanmaalta - "Harvinaisuuksia" löytyy yhtäkkiä joka paikasta!

Huh huh mitä toimintaa taas "viherpiipertäjien" taholta. Luonnonsuojelun varjolla he ovat tosiasiassa kehityksen jarruna. Ei mitään järkevää tai ihmisten elämää auttavaa asiaa. Vihreät on Stalinistinen, normaalin ihmiselämän vastainen puolue. He ei sallisi mitään kehitystä tapahtuvaksi. He sanovat ei ydinvoimalle, ei kivihiilelle, ei turpeelle, ei öljylle, ei maakaasulle, ei kaivosteollisuudelle, ei pelyojen raivaamiselle, ei metsähakkuulle  jne jne. Mutta sanovat kyllä homo-/lesboliitoille, kaikenlaiselle maahanmuutolle vaikka muuttajat tulisivatkin tänne notkumaan ja käyttämään meidän verorahoja ja kaikelle tämäntyyppisille asioille. En ymmärrä tuollaista Suomen alas-ajopolitiikkaa. Siksi olenkin eronnut Vihreästä puolueesta. Näin onneksi on tehnyt monet muutkin tuntemani Vihreät. Heräsin elämään!

Suomi kaipaa kaikenlaista ja mahdollisimman monipuolista toimintaa. Ei sieltä voi kaikkea mennä pois sulkemaan. Se olisi Suomen hyvinvointiyhteiskunnan loppu!