Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

realisti

/ #153 Tätä on odotettu...

23.01.2011 22:35

Ensinnäkin tahdon aloittaa siitä, että te sinisilmäiset suomalaiset, jotka pystytte väittämään loputtomiin sitä että suomalaiset tekevät yhtä paljon rikoksia kuin maahanmuuttajat olette VÄÄRÄSSÄ! TÄMÄ ON TILASTOLLISESTI MYÖS TODISTETTU ETTÄ MAAHANMUUTTAJAT TEKEVÄT ENEMMÄN RIKOKSIA VÄESTÖÖN NÄHDEN KUIN ME SUOMALAISET! Joten te puupäät, jotka luulette olevanne viisaampia ja oikeassa, käykää sivistämässä itseenne ennenkuin väitätte toisin. Tässä on muutamia linkkejä aiheeseen liittyen: http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=25738 http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/maahanmuuttajat_yliedustettuina_helsingin/ http://jameshirvisaari.puheenvuoro.uusisuomi.fi/26579-ravisteleva-rikostilasto

Toisekseen, tämä on mielestäni todella kohtuullinen vaatimus että RIKOLLISET maahanmuuttajat lähetetään takaisin kotimaahansa, koska maassa pitää elää maan lakien mukaisesti! En sano, etteikö suomalaiset aina noudattaisi lakia, koska eihän se todellakaan ole niin mutta huolestuttavaa on että maahanmuuttajat tekevät rikoksia kumminkin enemmän kuin me suomalaiset. Pistää mietittyttään, että tämänkö takia isoisämme taistelivat itsenäisen Suomen? Sen takia että maahanmuuttajat saisivat täällä rötöstellä? Kyllä ainakin oma vaarini haudassaan kääntyisi jos sama meno jatkuisi!

Tahdon painottaa, että monikulttuurisuus on hyvästä ja että todellakaan ei saisi olla liikenteessä asenteella "Suomi suomalaisille" koska minullakin on paljon ulkomaalaisia ystäviä ja he ovat todella miellyttäviä ja antavat meidän oppia omasta kulttuuristaan ja tavoistaan. Rasismisuudella en ole liikenteessä.

Kolmas asia, johon haluaisin kiinnittää huomita on maahanmuuttajien tukiin. Tästäkin on monenlaisia spekulaatioita mutta totuus on kaiken kaikkiaan se että maahanmuuttajaperheet saavat paljon enemmän tukia kuin suomalaisperheet. Eikö olisi kohtuullista että suomalaisetkin saisivat yhtä paljon tukia kuin maahanmuuttajat? No.. ei ainakaan näitten "viisaiden" ihmisten mielestä, jotka tuolla kivitalossa päättävät koko Suomen asioista. Mutta tämä nyt oli tällainen "asiasta poiketen"- juttu...

Minä allekirjoitan tämän adressin hyvin mielelläni ja tällaista ollaan odotettukin hyvin pitkään. Pääasiassa täältä olen lukenut juuri niitä mielipiteitä mitä olen halunnutkin kuulla mutta joukossa on myös ollut hyvin paljon häpeänpilkkuja, sinisilmäisiä suomalaisia, jotka vasta sitten tajuavat tämänkin adressin merkityksen, kun heidän omalle kohdalle sattuu ulkomaalainen raiskaaja tai tappaja. Nimimerkillä kokemusta on, eikä ollut kauhean valoisaa kuulla kuinka hyvä ystävä tapettiin ulkomaalaisen toimesta.... tässä mietittävää..