Vaaditaan ilman kelpoisuutta lasten asioista vastaavien työntekijöiden työsuhteiden lopettamista

Tiina Lehtonen
Vieras

/ #11 Lastensuojelu

24.01.2011 13:37

Joa tarkoitus on suojella lasta,se pitää aloittaa kotona,tehtävällä työllä,auttaa vähävaraisia,erityislapsia,yh-vanhempia,päihdeperheitä,kaikin mahdollisin keinoin jotta perhe pysyisi yhdessä,aloittaa työ ajoissa eikä vasta sitten kun vanhemmat ovat uupuneet,lapset oireilevat pahoin..
Lastensuojelun pitää pystyä puuttumaan huost.otettujen lasten sijoituspaikkoihin paremmin,puoltaa lapsen oikuksia biovanhempiin ja sukulaisiin,vaatia sijaisvanhemmilta KOULUTUSTA lapsipsykologiasta,päihdetyöstä,kriminaalityöstä,hyväksikäytöistä,sekä,,vaatia koko perhe miettimään haluavatko he jakaa koko loppuelämänsä vieraitten lasten kanssa niin,että he kokevat olevansa saman arvosisa kuin perhen omat lapset.
Mielenkiinnosta haluaisin mukaan sijaisvanhemmille tarkoitettuun koulutukseen..
Moniammatillisuutta tarvitaan myös sosiaalipuolella,teamityöskentelyä,lapssen ja perheiden parhaaksi.
Erityistä tukea tarvitsevat vanhemmat joiden vanhemmuus on vielä olemassa,jotta huostaanotot voidaan purkaa.