Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

/ #183 Re: Paras koiraohjelma ikinä

25.01.2011 09:57

#180: - Paras koiraohjelma ikinä

Katsoin myös kyseisen jaksoa, ja ihailen suuresti Cesar Millania. Pelkät varvassandaalit jalassa hän meni ottamaan luun itselleen koiralta, joka räyhäsi ja näytteli hampaitaan. Hän sanoi siinä, että on niin monasti katsonut, miten hänen laumassaan koira ottaa toiselta luun. Yksikin väärä liike väärään aikaan, ja koira iskee hampaansa ihmiseen. Hän siis nimenomaan ottaa oppia omasta koiralaumastaan, niiden eleista, ilmeistä, hännän ja korvien asennosta ym:sta. Hän lukee koiraa ja tietää, miten toimia. Ja siinäkin jaksossa, kun luu oli otettu pois, ja koira makasi rentona hänen edessään, hän sanoi, että tämän hän haluaa jokaiselle koiralle. -Siis rauhallisen, rennon mielen.

Eräässä jaksossa hän laittoi kyljelleen, eli alisti jonkin pienemmän koiran. Saiko koira siitä traumoja? -Alkoiko pelätä Cesaria? Ei, vaan hetken kuluttua meni tyytväisenä Cesarin kainaloon. Cesar on siis täydellinen koira-asiantuntija, ja hänen ohjelmiaan haluan katsella niin kauan kuin niitä tulee. Vetäkää siis tällainen adressi pois.