Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Sebastian Söderholm

/ #50 Minne Suomalaiset?

19.09.2007 07:55

Moni täällä on puhunut siitä, että Suomalaiset karkoitettaisiin tasapuolisuuden nimissä Suomesta niin kuin muitakin rikollisia. Mikä maa ottaisi vastaan meidän rikolliset? Enpä ole lehdessä nähnyt ilmoitusta: Lähettäkää rikollisenne meille? T: joku maa?

Yhdyn kuitenkin muiden ihmisten mielipiteisiin siitä, että jos Suomeen tulee, niin tulisi myös noudattaa meidän lakeja. Suomi on hyvää hyvyyttään (enemmän tai vähemmän) ottanut pakolaisia vastaan, johtuen oman pakolaisten kotimaan huonosta tilanteesta. Tässäkö kiitos? Se, että tullaan tänne, riehumaan, ryöstelemään ja varastelemaan? Eipä kestä, olkaa hyvät vaan.

Mielestäni ne pakolaiset jotka tulivat tänne sen takia, että omassa maassa vallitsi rauhattomuus, voitaisiin lähettää takaisin kotimaihinsa, mikäli tilanne siellä sen sallii. Jos ei ole hätää omassa maassa, luulisi niidenkin haluavan takaisin "rasistisesta" Suomesta.

Haluan vielä sanoa, että tiedän että vain pahaa tekevät ulkomaalaiset ovat tietenkin ne jotka näkyvät eniten, sekä julkisuudessa, että mediassa, ja tiedän että on todella paljon ulkomaalaisia jotka käyvät töissä, maksavat veroja jne. Kunnioitan heitä todella paljon. He ovat oppineet maan tavat. Mutta todellakin yhdyn mielipiteeseen, että ns. ulkomaalaiset taparikolliset tulisi lähettää omiin maihin, missä kukin maa rankaisisi heitä omalla tavallaan.

Allekirjoitan.