Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Vieras

/ #202 Hyvä "koirien ehdoilla"

31.01.2011 11:03

Olet varmaan lukenut myös Jan Fennellin kaikki kirjat?
Jan Fennell on Englannissa erittäin arvostettu koirien käsittelijä ja hänestä on myös
tehty TV-sarja (jota ei ikävä kyllä ole esitetty suomessa)
Se mikä tässä yhteydessä on mielenkiintoista,että Fennelliä kohtaan ei juurikaan ole osoitettu kritiikkiä vaikka Fennellin ajatukset ja perusteet koirien käsittelylle
ovat täsmälleen samat Millanin kanssa.(lukuunottamatta "alfarollia",mikä ei toisin kuin namupalakuluttajat väittävät suinkaan ole mikään väkivaltainen toimenpide,päinvastoin,sen tarkoitus on olla rentouttava ja rauhoittava.)
Fennell on esitellyt metodejaan jo kauan ennenkuin Millanista on kuultukkaan ja hänen kirjansakin on julkaistu 6 vuotta ennen Millanin ensimmäistä kirjaa.

Miksi ihmeessä täytyy jatkuvasti yrittää osoittaa vääriksi susiteorioita tai mitään muutakaan teorioita,sillä ne ovat vaan teoriota ja mielipiteitä!Koirat on eläimiä ja ne toimii niinkuin koirat toimii ja jokainen asioista kiinnostunut oppii käsittelemään koiriaan haluamallaan tavalla ja parhaaseen tulokseen pääsemiseksi.Se ei ole mitään avaruustiedettä ja siihen ei ole olemassa vain yhtä oikeata tapaa.Eikä sitä ainoaa "oikeaa" tapaa saada aikaan nettiadresseilla ja TV-ohjelmien sensuroinnilla!

Olen kyllä lukenut kaikki laittamasi linkit ja paljon paljon muutakin,mutta yli 40v:n kokemus koirista on osoittanut myös sen,että namipalat ei yksinkertaisesti vaan toimi kaikilla koirilla.Tietysti voit vaan todeta ettet vaan osaa,mut se sulle suotakoon.
Laittamasi linkit eivät minun mielestä ole todistaneet millään lailla että joku muu
tapa kuin namipalakoulutus olis jollain lailla väärä tai huonompi.

Et kuitenkaan linkkien syytämisen ohella ole viitsinyt vastata aiemmin laittamaani yksinkertaiseen kysymymseen eli mitä teet kun 40kg sakemanni hyökkää raivoissaan kurkkuasi kohti ainoana tarkoituksena tappaa?

Hyvät ihmiset!
Netin keskustelupalstoilla asioista vänkääminen ei hyödytä ketään!Käyttäkää vaistojanne
ja opetelkaa tuntemaan omat koiranne ja miten ne mihinkin reagoi,jos joku ei toimi niin kokeilkaa jotain muuta,ei se sen vaikeampaa ole!
Jos haluatte katsoa koirakuiskaajaa niin katsokaa,jokaisella on siihen vapaa valinnan mahdollisuus,eikä siihen pitäs olla kellään ohjelman vastustajalla mitään oikeutta
asettaa rajoitteita.
Ensimmäisenä alkakaa laittaa LIV-kanavalle palautetta koirakuiskaajan sensuroinnin lopettamiseks!Ja voi kai sensuroinnin lopettamisen puolesta perustaa ADRESSIN :-)

Tuonne vaan palautetta menemään: