Puurtilan silta

/ #30 ?

15.01.2013 21:48

Jokaisella on asiaan mielipiteensä, on totta että tämä kaupunki on jo valmiiksi velkainen, ettei rahat riitä mihinkään yms. Eikä tosiaan välttämättä ne kaiteetkaan auta, tai sitten auttaakin.. ei kukaan sinne tulevaan meistä näekään, mutta pyytäisin silti miettimään miten puhutte ihmisestä/ihmisistä, jotka ovat sillan kautta lähteneet pois.. ette te tietenkään sitä tuskaa tunne, mutta omaiset todellakin tuntevat, eivätkä tarvitsisi ehkä tällä hetkellä lukea noin hirveää tekstiä. Enkä tarkoita, että täällä ketään tarvitsisi sääliäkään tai ettei sitä omaa kantaa saa sanoa, mutta älkää ottako näitä ihmisiä jotka ovat hypänneet/pudonneet sillalta omiin turhautuneisiin sanoihin noin vahvasti. Tottahan se on mitä on tapahtunut, mutta silti kenenkään ei tarvitsisi lukea tälläistä tekstiä.. näillä ihmisillä jotka ovat sillalta lähteneet keskuudestamme, on todellakin perheet, lapsia, äiti, isä, veljiä, siskoja ja muu suku mukaan lukien.. he kärsivät nyt ja tarvitsevat suru aikansa ilman nenäkkäitä viisasteluita. että oli se siltojen korottaminen hyvä taikka huono, kunnioittakaa vainajia enemmän ja menkää hetkeksi edes itseenne ja miettikää omalle kohdallenne. Tuolla jossain kommentissa sanottiin, että entä kun oma lapsi tippuisikin tai menisi taiteilemaan sillalle, se tuska ei katoaisi koskaan teiltäkään.
Tässä todellakin ajetaan takaa vain sitä, ettei muille kävisi kyseisellä sillalla enää mitään, ajatus on hyvä ja tarkoitus peräkin on vain hyvä. ei tässä todellakaan sitä ajeta takaa, että tuhlataanpa kaupungin rahat.. ne tuhlaantuu turhuuksiin kyllä, uskokaa pois. eikä ne rahat, korvaa näitä ihmishenkiä ikinä. eikä ne kaiteetkaan, tuo näitä ihmisiä takaisin. mutta JOS ne pelastaa edes yhdenkin hengen, niin eikö se vain olisi tarkoitettu ja tehty hyvällä meitä kaikkia ajatellen?