Nuohouksen vapauttaminen Suomessa

/ #24 Re: Re: huono palvelu

18.01.2013 19:31

#22: HESE - Re: huono palvelu

Jotain faktaakin seuraavassa linkissä välillä, jotta selviäisi miten ne korotukset vaikuttaa, ja miten paljon noilla taksoilla KUNNOLLA TYÖNSÄ TEKEVÄN piirinuohoojan katteista riittää viranomaisten lahjomiseen ja muuhun ökyilyyn.

Ei tähän piirinuohoojan "kultakaivos-vakanssiin" ole keneltäkään pääsy kielletty. Ruvetkaa ihmeessä, niin ei tarvitse miuruttaa. Säännöt ovat kaikille täysin samat.  Ensin koulutukseen, sitten ammattitutkintoon, mahdollisesti ylempään ammattitutkintoon, ja sitten onkin jo lupa lähettää hakupaperit avoimeen piiriin, johon saattaa jokunen muukin olla hakenut.  Saattaa tietysti sijaita toisella puolella suomea, kuin missä asuu, mutta mitäpä ei tällaisen rahasammon eteen vähän uhraisi.

Tervetuloa vaan kokeilemaan kuinka setelipatjalla nukuttaa. ;)