Homoavioliitto lailliseksi maistraatissa

Vieras

/ #58 miettikää

13.02.2013 09:10

Raamattu on kirjoitettu 1600 vuoden aikana eikä 500 v. Raamattu on Jumalan Sanaa ja se on ainoa minkä mukaan meudät kerran tuomitaan. Ne jotka eivät tunne Raamattua eivätkä Jumalaa väittävät vaikka mitä kummallista tietämättömyyttään. Raamattua on saata.na yrittänyt kumota aina, mutta yhtäkään virhettä ei sieltä ole löydetty tuhansien vuosien aikana. Jotkut yrittävät vääristellä sitä, mutta tarkempi tutukiminen on aina paljastanut alkutekstin oikeaksi. Esim alkuaineiden hajoaminen lopunaikana väitettiin olevan virhe, mutta jo satakunta vuotta sitten se paljastui todeksi. Eihän kukaan voi jotakin väittää olemattomaksi sillä että itse ei tunne sitä, enhän minäkään väitä esim tuulta tai muita asioita olemattomiksi siksi etten näe sitä, tai että maapallo ei olisi pyöreä jne. Jumala on Pyhä ja hän ilmaisee itsensä lukemattmilla tavoilla. Minä uskon Hänen olemassa oloonsa sen tähden että Hän on ilmaissut itsensä minulle, turvaudun Häneen ja Hänen Poikansa sovitukseen. He jotka eivät halua tutustua Jumalaan Hänen Poikansa Jeesuksen kautta eivät voi Häntä tuntea. Tällaisten on mahdotonta myöskään ymmärtää ja uskoa ja tuntea Häntä, eivätkä he voi tietää että Hän on olemassa. Jos haluat tietää mitenkä tämä asia oikeasti on, niin rukoile Jeesusta, että Hän ilmestyisi sinulle. Jumala kyllä puhuu sinulle monella tavalla ja ymmärrät sen jos haluat todella etsiä Häntä. t. Rakkaudella lähimmäisesi