Homoavioliitto lailliseksi maistraatissa

Vieras

/ #60 Rakkautta on varoittaa

13.02.2013 10:56

Todellista rakkautta on varoittaa niitä jotka eivät tiedä eksymisestään. Ihmisten miellipiteet ja suvaitsevaisuus eivät saa olla peruste hyväksyä ja kannustin vääryyteen. Tiedämme varmaksi historian todisteiden ym. perusteella, että irstaudesta on aina seurannut pahaa. Esim. Sodoma hävitettiin tulikivisateeseen ja lukemattomat muutkin seksuaaliseti riettaat yhteiskunnat ovat saaneet pahan kohtalon. On myös todistettu argeologisesti, että Raamatun kertomukset ovat tosia. Vihaa ihmisiä kohtaan on se jos suvaitaan vääryyden tekeminen, eikä siitä varoiteta. Moniko kohta suvaitsevaisuuden nimissä hyväksyy murhaamisen, varastamisen ym. pahantekemisen eikä varoita siitä tai yritä estää sitä. Siksi onkin erittäin tärkeää, että yleistä mielipidettä arvostellaan. En voi ymmärtää sitä että itselle tuntettomia asioita kielletään niiden vaikutus ja olemassaolo, kuten esim. henkilökohtaiseen Jumalaan uskominen. Enhän minäkään väitä että jotakin ihmistä ei ole olemassa jos monet ovat hänet kohdanneet, mutta minä en häntä tunne, eikös tämä olisi hullua.