Kivistö tarvitsee edelleen Prisman

Kivistön suuralue ja Kivistön kaupunginosa tarvitsee edelleen Prisma -hypermarketin!

Vantaan kaupungin vuonna 2023 laatiman väestöennusteen mukaan koko Kivistön suuralueen väestömäärä tulee olemaan 26 991 henkilöä vuoteen 2032 mennessä. Vuonna 2022 se oli 17 621 henkilöä eli kasvua tulee ennusteen mukaan olemaan 9 370 henkilöä mikä on enemmän kuin millään muulla Vantaan suuralueella.

Kivistöön, kauppakeskus Kivikseen avattiin S-Market Kivistö torstaina 5.10.23. Kesko kuitenkin tiedotti 12.9.23 avaavansa Kivistöön Citymarketin, mikä asettanee osaltaan S-Marketin kilpailukyvyn entistä hankalampaan asemaan yhdessä Lidlin ja K-Supermarketin puristuksen kanssa. Mielestämme HOK-Elannon kannattaisi tarkastella, että olisiko sittenkin Prisma -hypermarketin toteuttaminen Kivistöön mahdollista kilpailullisen tasapainon parantamiseksi tulevaisuudessa.

Jos olet samaa mieltä, allekirjoita tämä adressi! Mitä enemmän allekirjoituksia, sitä enemmän tällä adressilla on vaikutusta!

Lupaan edistää asiaa HOK-Elannon Edustajistossa, mikäli minut valitaan seuraavalle toimikaudelle. Mikäli sinulla on S-Etukortti ja olet HOK-Elannon asiakasomistaja, käytä äänioikeuttasi Osuuskauppavaaleissa ja äänestä numeroa 368. Äänestämällä osallistut myös arvontoihin, joissa voit voittaa vuoden ruoat (à 12 000 euroa S-ryhmän lahjakortteina) tai HOK-Elannon ravintolalahjakortin, arvoltaan 100 euroa. HOK-Elanto on lähettänyt kaikille äänioikeutetuille postitse kirjeen, jossa on tarkemmat ohjeet.

Olli Saarikko

HOK-Elannon Edustajistovaaliehdokas nro 368

Tästä pääset äänestämään: https://hok-elanto.editaprima.fi/aanestys/

Katso lisätietoja:

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Olli Saarikko voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Emme näytä puhelinnumeroasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…