Pelastakaa Lärvätsalon raittiustalo

Huom: adressin voi allekirjoittaa niin ettei nimesi näy muille netin käyttäjille!

Lekentaarinen Lärvätsalon raittiustalo meinataan irtisanoa vuokrasopimuksestaan.

Syiksi mainitaan melu, järjestyshäiriöt ja tilojen kunto yms. mutta yksikään viranomainen ei ole todennut ravintolan syyllistyneen näihin ja itse kunnan viranomaiset ovat kiinteistön hyväksyneet keväällä ravintolatoimintaan sopivaksi. Lisäksi kiinteistöä on remontoitu kymmenillä tuhansilla. Poliisilla, lääninhallituksella tai verottajalla ei ole mitään huomautettavaa koskien Lärvätsalon raittiustalon liiketoimintaa.

Vastustakaa mielivaltaa ja asian yksipuolista käsittelyä - allekirjoittakaa adressi ja puolustakaa rehellistä ravintolayrittäjää.

www.larvatsalo.com

Sadat asiakkaamme, kymmenet tuhannet webisivuvieraamme ja työttömyysuhan alla oleva henkilökuntamme kiittää!

Kiitos!

Lärvä ei ole pyytänyt, eikä saanut mitään yhteiskunnan tukia yritystoimintaansa. Kaikki on revitty omasta persnahasta.
Lärvä ei ole koskaan maksanut tukia poliittisille toimijoille, eikä maksa!

Kaikki kommentit ovat adressin laatijan omia mielipiteitä tai näkemyksiä asioista tai asioiden kulusta. Vahvistuksia voi tiedustella Varpaisjärven kunnasta www.varpaisjarvi.fi