Lowell Suomi Oy / Intrum

Vältä Lowell Suomi Oy/ Intrum  palveluita , yrityksillä ja sen tytäryhtiöillä raskasta veronkiertoa.Esimerkiksi pankki sanotaan sitä vaikka X on sotkussa Contant, Lowell, Intrum kerjujen takana, jossa peritään vanhentuneita, olemattomia, jo maksettuja laskuja.   Tilityksiä eikä suorituksista saada asiakkaille, vaikka mm. ulosoton kautta pystytään  näyttämään paljonko rahaa on Lowelille ja Intrumille maksettu ja vaikka tilityksen tekemättä jättäminen on suoraan rikoslaissa 28 luvun 4§ ja 5§ nojalla määritelty laittomaksi kavallukseksi. Kyseessä on suuren luokan rahanpesua jota Lowell ja Intrum harjoittavat.

Christian Naukkarinen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Christian Naukkarinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…