Mopojen nopeuksia tulisi nostaa.

Mopojen nopeuksia pitäisi nostaa nykyisesta 45 km/h 60 km/h. Mopojen nykyinen nopeus vaikuttaa jo merkittävästi nuorien liikenneturvallisuuteen taajaman ulkopuoleilla ja alueilla joilla on nopeusrajoitus yli 50. Mopoilijat kokevat jo nykyään paljon vaaratilanteita joissa he ovat lähellä jäädä isompien ajoneuvojen yliajamiksi tilanteissa joissa mopoilijaa ohitetaan. Nuorien turvalliseen liikkumiseen vaikuttaa moni asia, myös aikuisten suhtautumimen hitaampiin tienkäyttäjiin. Yksi merkittävä turvallisuutta nostava tapa olisikin nostaa mopojen nopeus semmoiseksi, joissa mopoilijoilla on oikeus tasavertaiseen liikenteeseen.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Ville voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )