Perheparkit sakollisiksi

Kauppojen pihoilla on tarjolla lapsiperheille perheparkkeja, joihin lasten kanssa kaupassa asioivat saavat autonsa parkkeerata. Näiden parkkipaikkojen väärinkäyttö on valitettavasti joka päiväistä ja väärinkäyttäjät eivät joudu asiasta vastuuseen. Ehdotan siis, että perheparkkien käyttäjillä eli lapsiperheillä olisi käytössään perheparkki lätkä, jonka saisi esimerkiksi neuvolasta tai koulusta. Mikäli lätkää ei ole esillä autossa, olisi väärin parkkeeratulle autolle mahdollisuus antaa sakko. Tämä toiminta ehkäisisi toivon mukaan väärinkäyttöä ja lapsiperheiden arki helpottuisi tältä osin.

Hanna-Mari Mäkelä    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Hanna-Mari Mäkelä voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö Suomen myöntää Edward Snowdenille turvapaikka?