RKP, Anna-Maja Henrikssonille, vaatimus luopua Freudenthalin opeista ja rotusyrjinnnästä, sekä pyytää anteeksi Suomen kansalaisilta.. syrjinnästä suomalaisia kohtaan.

RKP:n puheenjohtaja Anna-Maja Henriksson on hyökännyt voimakkaasti perussuomalaisia vastaan sekä yrittää epätoivoisesti saada huomion pois, RKP:n omasta rasistimenneisyydestä?

RKP:n edeltäjä Ruotsalainen puolue perustettiin 1870-luvulla ja puolueen oppi-isänä pidetään Axel Olof Freudenthalia. Hän oli suomenruotsalainen kielentutkija ja 1800-luvun ja merkittävimpiä suomenruotsalaisen kansallistunteen herättäjiä.

Freudenthal harrasti rotuoppeja, piti suomalaisia rodullisesti alempiarvoisena ja näki suomenkielisen enemmistön uhkana. Tällaiset rotuhygienian ja rotubiologian kaltaiset käsitteet tuovat helposti nykyihmisen ajatukset natsismiin, keskitysleireihin, kallonmittauksiin ja muihin epämiellyttäviin asioihin.Niitä epämiellyttäviä asioita on myöskin ollut, kun  saamelaisten ja suomalaisten kalloja, on vieläkin Ruotsissa "tutkimuksissa", koska eivät ole palautuneet asiallisesti haudattaviksi, pyynnöistä huolimatta. Tulivat rikkoneeksi hautarauhoja siinä samalla.

Vaadimme, että RKP Anna-Maja Henrikssonin johdolla, pyytää anteeksi, meiltä suomalaisilta, joita on ko puolue , ensin Ruotsalaisena kansanpuolueena  1870 vuodesta  1906 asti loukannut ja pitänyt aivokapsiteetiltaan ja rodullisesti alempiarvoisina ihmisinä ,toisen luokan kansalaisina. Sen jälkeen remmiin astui nykyinen RKP, joka on kiitettävästi jatkanut perinnettä nyky Suomessamme.Puolue se jakanut vuosittain Freudenthal palkintojakin, vuodesta 1936 lähtien, hänen elämäntyönsä kunniaksi.Kysymys kuuluukin, että kuinka iletään jakaa noita prenikoita, jotka kantavat tunnetun rasistin nimeä, eikä ole tehty edes päätöstä palkinnoista luopumiseksi.

Henrikssonille sanoisin lopuksi näin, että hän, joka puhdas on , heittäköön sen ensimäisen kiven ja se ei taatusti ole RKP.

Leena Lauren, eläkeläinen,Vantaa    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Leena Lauren, eläkeläinen,Vantaa voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…