SERRANON PERHEEN LÄHETYSAIKA

Serranon perheen lähetysaika olisi parempi siirtää myöhempään iltapäivään, jolloin sarjaa seuranneet peruskoulua käyvät, kuin tössä käyvätkin näkisivät suosittua sarjaansa muualtakin kuin videolle nauhoitettuna. Sarjan suosio on varmasti yllättänyt Yleisradion, joka ymmärsi esittää sarjasta enemmän jaksoja elokuun lopusta alkaen. Toivottavasti sarja saisi myös paremman lähetysajan kuin tuon n.klo9.15 ja n.klo12.50.

Taustatietoa: Serranon perhe (esp. Los Serrano) on espanjalainen draamasarja. Kotimaassaan suositun sarjan on tuottanut Globomedia ja se sai ensiesityksensä Espanjan televisiossa Telecincolla vuonna 2003.

Sarjan alussa kolmen pojan leski-isä Diego Serrano menee naimisiin nuoruudenrakkautensa Lucía Gómezin kanssa, jolla puolestaan on kaksi tytärtä. Lucía tyttärineen asettuu asumaan Serranon taloon, ja sarjassa seurataan uusperheen ja sen ystäväpiirin elämää. Pääosa sarjan tapahtumista sijoittuu Serranon kotitaloon, Serranon veljesten tavernaan ja Garcilason kouluun kuvitteellisessa Santa Justan kaupunginosassa Madridissa. Sarja on kuvattu Villaviciosa de Odónin kunnassa Madridin lounaispuolella.

Edellämainittu teksti oli suora lainaus fi.wikipedia.org/wiki/Serranon_perhe-osiosta