Ministeri Astrid Thors´ille potkut.

Astrid Thors on nyt mennyt liian pitkälle maahanmuuttopolitiikassaan. Hänet on mahdollisimman pian erotettava virastaan. RKP :n jäsenenä hän voinee jatkaa jossain taka-alalla, mikäli puolue yhä hänet haluaa pitää jäsenenä, vaikka hänen henkilöllisyyteensä on nyt materialisoitunut tämän kohutun maahanmuuttopolitiikan ja uutiset sen kustannuksista veronmaksajille. Se tuskin on hyvä asia RKP :lle, mutta siihen en halua tässä asiassa enempää juuri nyt ottaa kantaa. YLE :n MOT-ohjelman aihe maahanmuuttajien kustannuksista toi paljon ajateltavaa kansalaisillemme. Kun pakolaisen ja/tai maahanmuuttajan kuukausitulot ovat noin 3000 euroa puhtaana käteen, niin se kyllä närästää monia Suomalaisia. He kun eivät tee edes mitään työtä sen rahan saadakseen. Pahimmillaanhan jotkut saavat jopa 50 000 - 75 000 euroa vuodessa puhtaana käteen sosiaalitoimistojen kautta. Tavallinen duunarikaan ei tienaa niin paljon vuodessa edes bruttona. Itse olen vaikeavammainen ja eläkkeellä, mutta sitä ennen olen ollut työelämässä mukana yli 20-vuoden ajan. Osan aikaa siitä jopa työllistin ihmisiä yrittäjänä. Maksoin verot kiltisti ja murisematta, mutta nyt kyllä tekee mieli murista tällaisen maahanmuuttopolitiikan vuoksi. Suomessa on nyt tultu siihen, että maahanmuuttopolitiikkamme (Lue Astrid Thors´in ja Jukka Pekkarisen) vuoksi valtio käyttää aika tasan miljardi-euroa (1.000.000.000,00;-€) maahanmuuttajien hyysäämiseen. Eikö olisi riittävästi, että heidät on otettu pois sodan keskeltä ja tarjottu turvallinen ja vapaa maa sekä asunto? Pitääkö sitä vielä tarjota suuri osa bruttokansantuotteestammekin? Ja kaikista avunannoista huolimatta useat heistä ovat ylimielisiä Suomalaisia kohtaan ja syyllistyvät rikoksiin eivätkä osaa integroitua yhteiskuntamme jäseneksi lainkuuliaisina. Monet tuhannet somalit jotka asuvat maassamme, eivät osaa lukea eikä kirjoittaa. Ja he ovat aikuisväestöä somaleista. Heidän kouluttamisensa olisi turhaa ja siihenkin menisi vain rahaa hukkaan. Astrid Thors ei ole sitäkään tosiasiaa sisäistänyt vaan on ylimielinen jos näistä asioista hänelle huomautetaan tai kritisoidaan. Hän ja hänen neuvonantajansa Jukka Pekkarinen ovat tämän sopan keittäneet. Jukka Pekkarinen on valtiotieteen tri, mutta sekään oppiarvo ei näköjään ole ollut riittävä, että osaisi laskea. 1+2 ei ole 12 vaan 3, noin niin kuin Thorsille ja Pekkariselle tiedoksi. Allekirjoittakaa tämä adressini, niin heti saatuani siihen ainakin 3000 nimeä, niin vien tämän Arkadianmäen "Sirkukseen" käsiteltäväksi. Kiitos Teille!