Vaatimus Mikkelin kaupungin valtuuuston päätöksen kumoamiseksi pääkirjaston lehtisalin tilojen puolittamisesta

Mikkelin kaupunginkirjaston lehtilukusalista ollaan lohkaisemassa puolet kaupungin asiakaspalvelulle. Asiakaspalvelun siirtäminen virastotalosta kirjastoon perustuu kaupunginvaltuuston hyväksymiin Palvelut ja tulevaisuus eli Patu-säästöohjelmaan.

KÄSITTÄMÄTÖN PÄÄTÖS HALOO MIKKELIN PÄÄTTÄJÄT

Perustelen mielipidettäni että miksi tämä päätös tulee kumota. Lehtisali on juuri sellainen tila missä kaikkien on mahdollista käydä lukemassa maksutta lukuisia sanoma-  ja aikakauslehtiä. En edes lähde luettelemaan mitä kaikkia lehtiä sinne tulee mutta väitän että jokainen sieltä jonkun mieluisen lehden varmasti löytää luettavakseen.  Siellä on mm. laaja valikoima alueen pieniä sanomalehtiä. Päätös tuntuu käsittämättämättömältä, kun toisin kuin Mikkelissä muualla Suomessa kirjastojen tiloja ja mm itsepalvelumahdollisuuksia kehitetään En syytä Mikkelin kirjaston henkilökuntaa vaan päinvastoin ovat tehneet  tässä suhteessa hyvää työtä ja meillä hyvä ja toimiva viihtyisä kirjasto sekä nyt  vielä uusi toimiva kahviautomaattikin.  Mikkelissä poliittiset päättäjät tekevät päätöksiä missä menään täysin päinvastaiseen  suuntaan kirjastopalvelujen suhteen kuin muualla Suomessa

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tuomo Malinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…