Vastustamme Sundsbergin eritasoliittymää

Suvimäen ja Majvikin asemakaava-alueen kehittäminen ja rakentaminen on hyvä asia. Alueiden liikennöintisuunnittelmat Sundsbergin Kartanonrannan kautta eritasoliittymällä Kehä III:lle taas eivät.

Me addressin allekirjoittaneet vastustamme kokonaisuudessaan kokoojakatuyhteyden toteuttamista Sundsbergin Kartanonrantaan. Esitämme tutkittavaksi sekä valittavaksi vaihtoehtoisia ratkaisuja. Me olemme eri mieltä että Suvimäen ja Majvikin asemakaavan toteuttaminen edellyttää kokoojakatuyhteyden rakentamista ensi vaiheessa Sundsbergin Kartanonrantaan.

Tarkempaa tietoa:

Suvimäen ja Majvikin asemakaavan valmisteluaineisto on nyt nähtävillä Kirkkonummen sivuilla. (Nähtävänä nyt ja uudet hankkeet)

Suvimäen ja Majvikin asemakaavan valmisteluaineisto pidetään MRL 62 §:n ja MRA 30 §:n mukaisesti julkisesti nähtävillä 14.8 – 15.9.2017 kunnan kaavoitus- ja liikennejärjestelmäpalveluissa, osoitteessa Ervastintie 2.

Kunnan jäsenillä ja osallisilla on oikeus ilmaista mielipiteensä valmisteluauneistosta. Mielipiteet on toimitettava kirjallisina osoitteeseen Kirkkonummen kunta, kirjaamo, PL 20, 02401 tai kirjaamo (at) kirkkonummi.fi

Sundsbergin Kartanonranta    Ota yhteyttä adressin tekijään