Vetoomus Loukonlahden väljemmän rakentamisen puolesta

Loppukiri Loukonlahden kaavan väljentämisen puolesta

2022-01-23 17:52:08

Hei

Kiitos, kun olette mukana tässä adressissa, millä vaaditaan Loukonlahden kaavan väljentämistä. Adressissa on nimiä nyt 960, mikä on oikein hieno määrä.

Olisi kuitenkin mahtavaa saada 1000 nimeä kasaan vielä ennen keskiviikkona 26.1.2022 tapahtuvaa adressin luovutusta. Tapaan silloin yhdyskuntalautakunnan puheenjohtajan ja vien meidän kaikkien terveiset Teamsin välityksellä koko lautakunnalle.

Haluan haastaa teidät kaikki vielä miettimään, löytyykö lähipiiristä tai naapurustosta joku väljemmän kaavan kannattaja, joka ei ole vielä laittanut nimeään adressiin. Otetaan yhdessä vielä muutaman päivän mittainen loppukiri ja saadaan kasaan vielä näyttävämpi lista nimiä. Yhdessä se meiltä kyllä onnistuu.

Sanna Kauppinen