Nuppulinnan ja Purolan asemien säilyttäminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Kuntalaisilloissa voi tuoda esille näkemyksiään myös liikenneyhteyksistä

2014-03-23 10:00:08

Vaikka seisakkeita ei lakkauteta , niin saimme vain lisäaikaa. Nyt pitäisi pystyä vaikuttamaan kunnan päätöksentekoon esimerkiksi kaavoituksessa, että radanvarteen kunnan omistamille maille kaavoitettaisiin asumista. Tästä tein aloitteen, johon kunta parhaillaan vastaa, tosin aika ponnettomasti.

Asukkailla on tilaisuus ensi viikolla osallistua kunnan järjestämiin kuntalaisiltoihin tulevaisuuden palveluista, jotka virkamiesten esityksen mukaan karsiutuisivat rajusti.

Jokelassa tiistaina 25.3 klo 18-20 koulukeskuksessa ja Kellokoskella keskiviikkona 26.3. klo 18-20 Kellokosken lukiossa. Tilaisuuteen voi saapua ja lähteä oman aikataulun mukaan, lastenhoito järjestetty. Työskentely tapahtuu ryhmissä. Niissä kerätään asukkaiden näkemyksiä. Sinne  kertomaan näkemyksiä, ehdotuksia ja parannuksia esim. liikenneyhteyksien lopettamisesta, koulujen keskittämisestä, pienten koulujen ja päiväkotien lakkauttamisesta, sekä kaikesta muusta joka liittyy kunnan palveluihin.

Levitä tietoa myös ympärillesi, koska monet allekirjoittivat paperisen adressin.

Eeva-Liisa Nieminen

Nyt käyttämään entistä enemmän junaa!

2014-02-08 15:52:42

Kiitoksia vielä kaikille allekirjoittajille, ja muistakaa ottaa tavaksi käyttää ahkerasti junaa! Juna on hyvä kulkuneuvo.  Myös sillä tavalla varmistetaan jatkoa.

Eeva-Liisa Nieminen

Nuppulinna ja Purola säilyvät!

2014-02-04 17:08:22

Tervehdys !  Olimme tänään Tuusulan kunnan delegaationa liikenne- ja viestintäministeriössä tapaamassa ministeriä. 20  minuutin tapaamisessa yritimme  tuoda mahdollisimman tarkkaan vaikuttavat asiat, ja lopuksi luovutin adressin. Vielä eilen keräsin paperille nimiä. Yhteensä allekirjoituksia oli noin 1800. Iltapäivällä sitten tuli ilahduttava päätös, että lähiliikenne jatkuu vielä sopimuskauden loppuun eli vuoden 2015 loppuun. Siinä ajassa kunnat ehtivät suunnitella kaavoitusta ja asutuksen lisäämistä asemiensa ympärille,  jonka jälkeen tilanne arvioidaan uudelleen.

Kiitoksia kaikille tuesta, kiitos myös ministeriölle sekä ministeri Merja Kyllöselle! Täällä Nuppulinnassa ollaan päätöksestä helpottuneita ja kiitollisia.