SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Ota yhteyttä adressin tekijään

TYYLIKKÄÄT METSÄSTYSKOIRA-AIHEISET T-PAIDAT TILATTAVISSA:

2013-03-29 06:05:29

Upeat, metsästyskoira-aiheiset T- paidat kevään sekä kesän helteisiin:

Sudensuojelu uhkaa metsästyskoiraharrastusta ja siksi olemme valinneet tämän vuoden TEEMAKSI T- paidoissamme aiheen: "Metsästyskoirakulttuurin puolesta, SjL". Myynnissä on 13:sta eri metsästyskoira-aiheisella TYYLIKKÄÄLLÄ kuvalla varustettua T- paitaa.

Hirvikoiraharrastajille, jäniskoiraharrastajille, kettukoiraharrastajille, lintukoiraharrastajille jne. KATSO ALLA OLEVASTA LINKISTÄ UPEAT T-PAITAMALLIT:

UUTUUSKIRJA SUDENSUOJELUPOLITIIKASTA:

UUTUUS- KIRJA JOKA RIISUU ASEET JÄRJETTÖMÄLTÄ SUSIENSUOJELUPOLITIIKALTA
Lue kirja-esittely alla olevasta linkistä:

Tervetuloa Valtakunnallisen yhdistyksen JÄSENEKSI joka taistelee vallalla olevaa sudensuojelu ja suurpetopolitiikkaa vastaan:

Suurpedot ja Luonto ry (SjL)
Yhdistyksen tarkoituksena on saada muutos Suomen suurpetopolitiikkaan siten, että Suomen kansalaisilla on oikeus turvalliseen ympäristöön asuinpaikasta riippumatta sekä oikeus ilman petopelkoa harjoittaa elinkeinoaan (mm. porotalous, karjatalous) ja harrastuksiaan (mm. metsästys ja jokamiehen oikeudet).

Yhdistyksen tarkoituksena on valvoa suurpetojen esiintymisalueilla asuvien ihmisten yleisiä sekä yhteisiä suurpetoihin liittyviä etuja, edistää ja kehittää suurpetokantojen tehokasta hallintaa ja rotupuhtaana pysymistä, seurata suurpetojen saaliseläinkantojen kehitystä ja säilymistä elinvoimaisina. Yhdistyksen tarkoituksena on lisätä kansalaisten suurpetotuntemusta ja näiden suhdetta saaliseläimiin tavoitteena hyvinvoiva monimuotoinen luonto ja edistää erityisesti nuorten kansalaisten suurpetotuntemusta kouluissa sekä muissa oppilaitoksissa.

Lue lisää ja liity jäseneksi:

Marko Lind

UUSI KANSALAISALOITE - ALLEKIRJOITA!

2012-11-10 09:55:20

ME EMME TAHDO SUOMESTA PETORESERVAATTIA

Jokainen eläin on kaunis ja ansaitsee kunnioituksemme, mutta onko oikein, että maastamme yritetään tehdä petoreservaattia jossa suurpetojen kannat kasvatetaan tarkoitushakuisesti niin suuriksi, että elämä maaseudulla sekä haja-asutusalueilla käy lähes sietämättömäksi? Onko oikein, että ns. susialueiden asukkaiden pitää pelätä lemmikkiensä, porojensa, karjansa, lastensa sekä oman turvallisuutensa puolesta? Onko kohtuullista, että suurkaupunkien asukkaat säätelevät maaseudun sekä haja-asutusalueiden elämään vaatimalla lisää suurpetoja maahamme? Annammeko ilman minkäänlaista vastarintaa tällaisen mielettömyyden tapahtua maassamme - alistummeko tällaiseen mielivaltaan?

EI - me emme alistu vaan me taistelemme lainsuomin oikeuksin järkevämmän suurpetopolitiikan puolesta. Me emme alistu ja siksi aloitimme kampanjan, jossa keräämme kansalaisaloitteeseen kannattajia tarkoituksenamme saada lakiehdotus Eduskuntaan. Työtä on paljon ja tavoite on erittäin haastava, mutta me yritämme. Tule mukaan keräämään kansalaisaloitteeseen nimiä vai aiotko todellakin alistua siihen, että maastamme tehdään suurpetoreservaatti? Annatko suurpetojensuojelijoiden sanella säännöt kuinka maaseudulla ja haja- asutusalueilla eletään?

Allekirjoita kansalaisaloite ja tule mukaan keräämään nimiä.
Yhdessä me pystymme jos vain tahdomme!

KANSALAISALOITTEEN INTERNETSIVUSTO OS.

Kansalaisaloitteessa vaaditaan:

"KANSALAISALOITE jossa vaadimme, että Suomen suurpetokanta rajoitettava niin pienelle tasolle, että se ei uhkaa maaseudun ja haja-asutusalueiden elinkeinoja, porotaloutta, metsästyskoiraharrastusta, luonnon monimuotoisuutta eikä ole turvallisuusriski ihmisille.

* Ihmisiä pelkäämättömät suurpedot poistettava populaatiosta."

Tiedotteen antoi:
Suurpedot ja Luonto ry

VASTAMYRKKKYÄ SUDENSUOJELULLE: UUTUUSKIRJA TILATTAVISSA

2012-09-20 09:16:45

SUDEN KAHDET KASVOT- KIRJA

Kauan odotettu kirja SUDEN KAHDET KASVOT ilmestyy lokakuussa 2012. Kannattaa tilata kirja ENNAKKOON tekstiviestillä numerosta: 046 6590565 (ilmoita kirjan kappalemäärä, nimesi sekä osoitetietosi - kirja lähetetään sinulle heti ilmestyttyään). Voit tilata kirjaa myös sähköpostilla os. suurpedotjaluonto@gmail.com

KIRJAN TRAILERI, KATSO:

LUE KIRJAN JOHDANTO:

* Normaalihinta 45 euroa + postikulut
– SJL:n  jäsenille kirja maksaa vain 25 euroa + postikulut (alennus 20 euroa)

Kirjan kustantaja: Suurpedot ja Luonto ry
Kirjan kirjoittaja: Marko Lind
Kirja ilmestyy: lokakuu  2012

Marko Lind

TERVETULOA VALTAKUNNALLISEEN YHDISTYKSEEN VAIKUTTAMAAN!

2012-05-25 13:18:15

(Kiitos siitä, että olet käynyt allekirjoittamassa adressimme)

LIITY JÄSENEKSI VALTAKUNNALLISEEN YHDISTYKSEEN

Taistelu järjetöntä susiensuojelupolitiikkaa vastaan ei saa jäädä vain adressin tasolle - ja siksi olemme perustaneet valtakunnallisesti toimivan yhdistyksen; Suurpedot ja Luonto ry:n. Valtakunnallisena yhdistyksenä pystymme tehokkaammin taistelemaan järjetöntä suurpetopolitiikkaa vastaan kuin yksityishenkilöinä ja siksi pyydämme sinua tukemaan yhdistyksemme toimintaa liittymällä jäseneksi os. http://suurpedotjaluontory.nettisivu.org/liity-jaseneksi-yhdistykseen/

HYVÄT JÄSENEDUT YHDISTYKSEMME JÄSENILLE:
Sen lisäksi, että yhdistyksenä taistelemme tehokkaasti järjetöntä susipolitiikkaa vastaan - ja täten ajamme jäsentemme asiaa tehokkaasti - meillä on myös tarjota hyviä jäsen-etuja jäsenillemme. Jäseneduista voit lukea os.

* tulossa syksyllä mm. kirja; Suden kahdet kasvot - normaalihinta 45 euroa (jäsenille VAIN 25 euroa).

TUE TALOUDELLISESTI TYÖTÄMME:

Tiedotteen antoi: