Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti

Jonna Järvinen
Tampere

#378 Just don't do it!

19.10.2007 20:12

Ikäväkseni totean, että kannabis tullaan laillistamaan myös Suomessa, sillä emmehän me enää ole kohta muuta kuin EU:n pohjoinen osavaltio...
Rakas ystäväni on ollut kannabispsykoosissa, hän ei pystynyt puoleen vuoteen pouistumaan asunnostaan, paitsi kuin nälän pakottamana kaupassa ja oli lopulta tappaa itsensä, mutta Luojan kiitos juuri sinä iltana kun hän oli valmistautumassa tappamaan itsensä, tulivat harvoin vierailleet ystävät käymään (johdatusta? sattumaan en usko...) ja huomasivat ystäväni tilan, ja veivät hänet ensiapuun, josta hänet toimitettiin hoitoon psykiatriseen sairaalaan. sairastumisesta on nyt jo 10 vuotta, mutta harhat eivät ole vieläkään täysin poistuneet...
Kannabis on erittäin psykoaktiivinen huume, vaikkakaan ei fyysisesti niin vaarallinen ( tosin jouduin itse kerran sairaalaan kun kannabiksen takia sain rytmihäiriöitä...) mutta henkisesti erittäin vaarallinen!!! Kuten LSD ja muut psykedeeliset aineet...Itse en näitä ns. mietoja huumeita uskalla enää käyttää, olen siirtynyt ja pysyttelen kovissa huumeissa...opiaattiriippuvuuskin on terveellisempää kuin kannabis!!!!
Ei kannata lähteä leikittelemään mielellään! voi jäädä pysyvästi "matkoille"... muistakaas se pikku takkutukat...

Vastaukset

Vieras

#2192 Re: Just don't do it!

2010-09-14 00:14:33

#378: Jonna Järvinen - Just don't do it!

Jos tää ei oo trolli niin ei sitte mikään oo ikinä ollu, täällä on tyhmiä ihmisiä mutta ei sentään näin tyhmiä.