Lapsen tapaamisoikeuden toteutuminen turvattava paremmin vanhempien riitatilanteessa

Kommentoitu viesti

KIusatut

#33 Kiusattu yh-äiti ja kiusattu lapsi,pian 6v

10.04.2013 08:07

Älkää ihmeessä allekirjoittako tuollaista adressia!Olen alusta alkaenkin ollut yh,mutta lapsen isä tehnyt kaikki nämä vuodet kiusaa,eniten lapsi kärsii!Isä ei halunnut lasta hoitaa,kun asuimme yhdessä.Lapsen isällä huume-ja väkivaltarikostausta ja paha opiaattilääkeväärinkäyttöongelma!Luonapitoihin en ole pystynyt lasta antaa ja uhkasakkoja ulosmitataan minulta sen takia.Nyt isä hakenut lapsen yksinhuoltajuutta ja sai tuetut tapaamiset joksikin aikaa,jonka jälkeen normiviikonlopputapaamiset,joihin en voi antaa,sillä lapsi olisi hengenvaarassa!Tuomarit eivät yhtään ajattele asioita yksilötasolla,vaan tuijottavat näitä isän oikeuksia.lapsi itse sanoo,ettei tässä mitään isiä tarvita ja on sanonut,että "puhkon silmät siltä".Sinä ja te kaikki,jotka tälläistä lakialoitetta haluatte allekirjoittaa,niin miettikää,mitä olette tekemässä!KUnnon nuhteettomien isien kohdalla viikonlopputapaamiset ymmärrän,mutta ymmärrärtääkö adressin laatija ja muut etävanhempien puolustajat yhtään sitä asiaa,että joskus on lapselle todellakin parempi,ettei hän tapaa etävanhempaa lainkaan?

Vastaukset

Tiedän tunteen!

#39 Re: Kiusattu yh-äiti ja kiusattu lapsi,pian 6v

2013-06-10 16:09:51

#33: KIusatut - Kiusattu yh-äiti ja kiusattu lapsi,pian 6v

Voi itku että ihan syvältä koskettaa kirjoituksesi! Olen itse samassa tilanteessa ja todellakin pelkään milloin tälläinen adressi viedään eteenpäin :( Narsisti-isä vaaninut jo kolmatta vuotta ja luoja yksin tietää mitä tapahtuu jos pääsee tapaamaan lapsiaan. Olen yrittänyt suojella lapsia, sillä tiedän mitä on edessä jos tapaamisoikeus tulee :( Voimia sinulle ja lapsellesi!