Lapsen tapaamisoikeuden toteutuminen turvattava paremmin vanhempien riitatilanteessa

Kommentoitu viesti

Äiti

#35 Re: Syyllistäkää vain äitejä

19.04.2013 21:55

#26: Äiti - Syyllistäkää vain äitejä

Minä olen äiti. En juo, en käytä huumeitä enkä ole koskaan ollut väkivaltainen. En saa tavata lapsiani, koska isä ei halua luovuttaa lapsia tapaamisiin. Tässä ei ole mitään järkeä, että lapset joutuvat ikävöimään äitiä ja minä heitä. Yhden itsevaltiastyrannin takia joka hurmasi niin olosuhdeselvityksen tehneet sossut kuin tuomarinkin. Tajuaako kukaan miltä tuntuu olla erossa lapsistaan ilman syytä? Miksi isällä on oikeus puolellaan?

Vastaukset

minä vain

#44 Re: Re: Syyllistäkää vain äitejä

2014-01-07 04:07:23

#35: Äiti - Re: Syyllistäkää vain äitejä

Mun exsä yritti tappaa ittensä. Mitä se oisi tehnyt lapsille. Olisi koko loppuelämä ollu pirstaleina ja kyseessä on lähihuoltaja. Toivottavasti ei kauaan. Lapset kun on siellä yötä niin saan pelätä sydän kurkussa milloin soi puhelin että "poliisista meillä olisi ikävempiä uutisia..." Missä on Etävanhemman huoli lastensa psyykkisestä ja ruumiillisesta turvallisuudesta. Kuitenkaan en ole sulkemassa lasten äitiä pois elämästä Äiti on tärkeä mutta kuitenkaan ei kykene ilman apua selviytymään paineistaan elämässä. Tukea äidille silloin kun lapset on minulla ja silloinkin kun lapset on hänellä.Mutta lähivanhemmaksi hänestä ei enään ole.