Lakimuutos löytöeläinten käyttämisestä koe-eläiminä pysäytettävä

Kommentoitu viesti

En ole mikään kettutyttö,mut....

#91 Re: Re: Vaikuttakaa!!

23.04.2013 08:03

#72: Kaksonen - Re: Vaikuttakaa!!

kyllä kait mä nyt sen tajusin! HUH HUH! eikä se nyt ole oleellinen varastetaanko ne vai kasvatetaan koe käyttöön ihan sama,eläinkidutusta ne kummatkin on!ja moni voi miettiä kun naamaansa meikkaa että montako eläintä on kärsiny sen takia että nainen näyttäis "hyvältä".tiedän ei kaikki ole tänäpäivänä eläinkokeellisia mutta moniko siihen edes kiinnittää huomion kunhan näyttää hyvältä.vähän sama asia kun turkikset,kyllä mä ymmärrän että kivikaudella käytettiin turkiksia selviytyäkseen,mutta moni tuntuu unohtavan että kangaskin on keksitty!!!nyt tapetaan turkiksien takia aivan turhaan ja jos musta olis kiinni mä kieltäisin koko meikkauksen koska se ei ole sen arvosta että eläimet joutuu siitä kärsimään!!eikä tässä ole kyse siitä kosmetiikasta tai turkiksista mutta eikö ne ansaitse meidän huomiota? vasta kun lemmikistä tulee kyse niin kaikki tekopyhyydet on lähteny letkassa matkaan...huoh!tiedän että teksti on sekavaa kun en tiedä miten tän selkeästi kertoisin!toivottavasti kaksonen kans ymmärrät pontin niin ei tarvi sulle kuvaa piirtää!

Vastaukset


Vieras

#148 Eu päättäjät vaihtoon, nykyiset voisivat vapaaehtoisesti mennä koekaniineiksi!!

2013-04-23 10:50:48