Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Virgo92

#17199 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nach die Sache! Bitte!

13.07.2013 16:58

Vastaukset


Vieras

#17200 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nach die Sache! Bitt

2013-07-13 17:34:08


Vieras

#17207 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nach die Sache! Bitt

2013-07-13 19:54:58

#17199: Virgo92 - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nach die Sache! Bitte!

 

Pitkään meni,  kun olin niin tolkuttoman väsy.  Oikein täytyy kiittää sinua tästä aiheesta. Oli päässyt tämä puoli asiasta kokonaan unhottumaan tässä "poikkeustila"-asumisessa.  Edellisessä asuinpaikassa olin vasta päässyt tutustumaan tähän vetoomuskampanjointiin Pohjois- Korean osalta. Sehän on kaikkein vaikein maa kristityille.  Yli 70 000 työleireillä. Ja vaikeissa olosuhteissa.   Se kyllä hiljentää.
Kansainvälisistä järjestöistä osallistuja saa nimikkovangin. 
Projektiin kuuluu mahdollisuus osallistua pääasiassa kahdella tavalla: rukouksella vangitun puolesta ja lähettämällä tietokoneelta tulostettavia vetoomuskortteja vangitun puolesta, muistaakseni vankilaviranomaisille.( Tietoisuus rukouksesta antaa henkistä tukea vangille.)   Tuossa Patmoksenkampanjassa lähetettiin Suomen Iranin suurlähetystöön,  Kulosaaressa:

Korteissa/kirjeissä on valmiiksi täytetyt osoite ym. tiedot,  sekä vetoomus  ja lähettäjä saa tarkat ohjeet kirjoittamisen suhteen,  ettei aiheuta lisähankaluuksia vangitulle.  Ystävällisessä hengessä postitetut kortit auttavat,  koska vanki saa laajaa kansainvälistä huomiota. Minä uskon fi -sivuilla on tästä toiminnasta ehkä juuri:http://www.uskon.fi/html/tehda.html

Suomessa toimii kaksi tunnetuinta järjestöä:   Juhani  Huotarin vetämä                Stefanuslähetys ja 
Juha Kandoliinin johtama   Marttyyrien ääni (  Voi olla kans.välisen suuremman The Voice of Martyrs - Suomen osasto)                                             
Lisäksi on ainakin yksi pienempi järjestö, sekä esim Patmos ry,  joka muun toimintansa yhteydessä toimii vainottujen asiaa
esiintuoden ja myös kampanjoi.

Tässä parista artikkelista yleistä tietoa:  seuraava viesti!