Liioitteleva kosmetiikkamainonta pitää suitsia

Kommentoitu viesti

Miila
Vieras

#16

21.04.2011 22:41

Ne aineet, joita teollisuuskosmetiikka(vs.luonnonkosmetiikka) käyttää raaka-aineena ovat keinotekoisia ja synteettisiä.Niiden on jopa todettu vanhentavan ihoa nopeammin kuin luonnon raaka-aineista valmistetun kosmetiikan, jossa käytetään aitoja öljyjä ja vahoja sekä hoitavia yrttejä.Mutta onko tuo ihme?Niin ihmiset saadaan ostamaan lisää ja lisää teollisuuden kosmetiikan tuotteita, kun iho vaan pahemmin rapistuu.Pro 100% koti-ja luonnonkosmetiikka.

Vastaukset

mölli
Vieras

#17 paljon parannettavaa...

2011-04-27 12:37:38

Sen lisäksi että mielestäni itsensä liiallinen kyllästäminen kaikenlaisilla synteettisillä aineilla myös ulkoisesti on arveluttavaa, minua on mietityttänyt pitkään myös se että onko tosiaan välttämätöntä käyttää ylipäätään minkäänlaisia "ihanne ihmiskuvia" kosmetiikan mainostamisessa koska poikkeuksetta näissä mainostuksissa käytetään joko kuvankäsittelyillä tai muutoin käsiteltyjä malleja, nuoria jne...Onko kukaan koskaan todella tarkemmin tutkinut näiden "ihannemallien" vaikutusta anoreksioiden ja bulimioden yms.. syntyyn?? Nuorten pahoinvointiin yms??? Itse olen jo melkein 50v. ja huolestuneena seuraan kuinka yhä enenemässä määrin jopa ikäisiänikin yritetään tunkea johonkin ihannemuottiin. Kaikkea ominaisuuksiaan ikäänkuin pitäisi hävetä ja taistella luonnollista luonnollisuutta vastaan jatkuvasti?? Ja koska kuitenkin käytän aavistuksen verran  kosmetiikkaa, olenkin päättänyt jatkossa suosia niitä kosmetiikkafirmoja, jotka eivät yritä tunkea minua mihinkään muottiin!!!