Hätähuuto Salon synnytysten puolesta!

Kommentoitu viesti


Vieras

#61 Veeettuuntunut, palvelut pitää säilyttää!

20.09.2013 18:27

Ei houkuta perheenlisäystä suunnittelevaa todellakaan muuttaa kaupunkiin josta viedään nämäkin palvelut, jotka saavat kiitollista palautetta asiakkailtaan, synnäri ja lastenosasto varmaan ainoina osastoina salon aluesairaalassa?!! Tyksissä makaat homeisessa sairaalassa käytävällä tai ponnistat kuuden muun kanssa samassa huoneessa, onko tämä sitä mitä haetaan???? Liukuhihnalle synnyttämään.. Onpa todella mieltäylentävää itse synnyttäjälle!!! Äidit kärsii kiireestä, vauvat kärsii kiireestä, alkaa tulla hoitovirheitä julmetusti kun on liikaa ihmisiä osastolla, hoitajat väsyvät. Tyksissä tällä hetkellä jatkuva kiire ja paikat täynnä kokoajan. Kiva liinavaatevarastossa makoilla sairaalassa ollessa.. Turussa voitaisiin mainostaa enemmän salon synnäriä neuvoloissa, koska kuuluvat samaan sairaanhoitopiiriin ja mahdollisuus tähän on. Tyksin työkuorma pienenisi ja turussa olisi varmasti tulijoita saloon! Itse olen turkulainen ja synnytän salossa! Jos nyt lähtee synnäri ja lastenosasto, mitä lähtee seuraavaksi? Samaa mieltä yhden edellisen kirjoittajan kanssa, että salosta eläkeläisten ja vanhusten kaupunki missä ei lapsiperheille tunnu enää olevan tilaa. Lapsia suunnittelevat kuitenkin ovat niitä työikäisiä ihmisiä ja potentiaalisimpia veronmaksajia. Ja huomioon pitäisi ottaa tosiaan tuo ambulanssien lisäys+muut kulut joita tämä tulee aiheuttamaan huomattavasti, vauvat jotka syntyvät useammin autoon, kun lähdetään jostain perniön perältä synnyttämään kauas! Yllättävät tilanteet joissa pitää päästä äitiyspolille nopeasti tarkastukseen, kun äiti epäilee että vauvalla saattaa olla vialla jotain.. Neuvoloille tulee melkoinen paine tämän jälkeen.. Nyt järki käteen, ja vuoteen 2017 mennessä on taas jo toinen ääni maailmankellossa, kuka tietää mitä silloin on joten siihen on täysin turhaa vedota tässä kohtaa. Ja jos Tammisaaren hienon synnärin lopettaminen ei ole myöskään säästöjä tuonut, niin pitäisikö siitä ehkä päätellä jotakin?!

Vastaukset

Mitä ihmettä?

#65 Re: Veeettuuntunut, palvelut pitää säilyttää!

2013-09-20 19:02:15

#61: - Veeettuuntunut, palvelut pitää säilyttää!

Olet siis itse lähdössä synnyttämään Turusta Saloon , mutta olet sitä mieltä, että Salon seudulta ei voi lähteä synnyttämään Turkuun, kun vauvat syntyvät autoon???