Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas

Kommentoitu viesti

Ängry Böörd

#30 Re: Döddi

24.09.2013 19:15

#27: - Döddi

Et tainnut nyt ihan ymmärtää pointtia. Kennelliitto tekisi jotakin jos pysyisi, mutta kun ei ole toimivaltaa. Kennelliitto pyrkii juuri estämään tällaisen pentutehtailun säätämällä koiranpitoa ja jalostusta rajaavia sääntöjä, sekä velvoittamalla Kennelliiton kasvattajasopimuksen allekirjoittaneet kasvattajat hyväksymään myös yllätyskäynnit kenneliin tilojen ja eläintenpidon tarkastamiseksi. Kennelliitto voi kuitenkin ulottaa toimivaltaansa vain ja ainostaan sen OMIIN JÄSENIIN, ei kaikkiin suomalaisiin koiranomistajiin. Boikotoi ennemminkin näitä pentutehtailijoita ja sekarotuisten trokareita, nehän tässä koiria ja muita eläimiä rääkkäävät...

Vastaukset


Vieras

#34 Re: Re: Döddi

2013-09-24 20:06:20

#30: Ängry Böörd - Re: Döddi

No sulle voin sanoa että itse kannatan sekarotuisia koiria, ja olen niitä myös pienissä määrin kasvattanut. En ole niitä tehtaillut, vaan rakkaudella kasvattanut ja hyviin koteihin myynyt. Terveitä ovat olleet, ja parempia koiria kuin monen monet puhdasrotuiset hienohelmat mitä teikäläiset tuntuu ihailevan. Jotkut katsos osaa senkin rotusekoituksen tehdä harkiten ja huolella, toisilla taas ei aivot riitä muuhun kuin päättömään puhdasrotuisten sisäsiittämiseen jne. Oli pakko ilmaista mielipide, kun tuossa äsken haukuitkin jo minun kaltaiseni sekarotuisten kannattajat eläinrääkkääjiksi ;)

Jos saa ihan yleisellä tasolla kysyä, niin miten noilla toimijoilla voi olla kennelnimi jos he kerran eivät kuulu kennelliittoon? Ja jos kuuluvat, niin onko juuri ihan tosi, että kennelliitto ei mahda tälle toiminnalle mitään?