Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin

Kommentoitu viesti


Vieras

#125 Re: Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua

16.05.2011 17:22

#121: - Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua 

 

Eli mielestäsi rasismi on ihan ok ja rasistisia juttuja saa huudella täysin vapaasti, loukaten toisten ihmisoikeuksia, koska sinunkaltaiset sananvapaus-hihhulit väittävät sananvapauden olevan jollaintavalla tärkeämpää kuin ihmisten fyysisen ja henkisen koskemattomuuden. Väität minun mielipidettäni natsi-Saksamaiseksi, mutta itse käyttäydyt kuin Stalin? Sallinet minun nauraa, jutussasi ei ole päätä eikä häntää. Miksi et voi käsittää, että rasismi on saatava keinolla millä hyvänsä loppumaan, ennenkuin Jokela-tyyppisiä tapahtumia syntyy enemmän, mutta maahanmuuttajien toimesta?!

Vastaukset


Vieras

#128 Re: Re: Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua

2011-05-16 17:25:51

#125: - Re: Re: Re: Ruotsalaisten fanaatikkojen huutelua

Kaltaisesi menevät täysin hysteerisiksi, jos kuulevat parin nuoren huutelevan kännipäissään jotain tyhmää. Se teitä ei haittaa lainkaan, että maahanmuuttajat tekevät suhteellisesti paljon enemmän rikoksia kuin suomalaiset. Siitäkään ette valita, että rasistiset rikokset ovat lisääntyneet VAIN suomalaisia vastaan:

- Rasistisista rikoksista epäillyistä 25% on tutkimuksen mukaan syntyperältään muualta kuin Suomesta.

- Rasististen rikosten määrä Suomen kansalaisilta on vähentynyt 83% -> 80% (Esim. romanin ja vaikkapa Suomessa syntyneen somalitaustaisen rasistinen rikos luetaan suomalaisten lukuihin.)

- Muualta kuin Suomesta kotoisin olevat syyllistyvät rasistisiin rikoksiin viisi kertaa todennäköisemmin kuin suomalaiset.

- Kristittyjä kohtaan tehdyt rikokset olivat nousseet huimasti kun taas islamin uskoisia vastaan vähentynyt.

- Suhteellisesti ottaen rasistisimpia kansallisuuksia Suomessa olivat v. 2009: somalialaiset, virolaiset, irakilaiset ja venäläiset.

http://www.poliisiammattikorkeakoulu.fi/poliisi/poliisioppilaitos/home.nsf/files/Raportteja88_web/$file/Raportteja88_web.pdf