LINTUNEVAN PELASTAMINEN TURVETUOTANNOLTA / Help us to rescue a Lintuneva!

Kommentoitu viesti

2paikkakuntalainen

#314 Re:

27.05.2011 00:23

#307: Krista Hakala -  

 minusta olisi reilua jos kertoisit muutkin intressit innokkuudellesi kuin sukulaisten tekemät suo kaupat jotka ovat nyt jälkikäteen alkaneet harmittamaan. Mahtaako sinulla olla esim joku mökin kaltainen suon lähettyvillä????? Kertoisit rehellisesti todelliset syyt etkä verhoaisi sitä luonnonsuojeluun. Itsekkyys ja omanedun tavoittelu eivät ole luonnon suojelua!!!!

Vastaukset

Krista Hakala
Adressin tekijä

#330 Re: Re:

2011-09-30 23:34:14

#314: 2paikkakuntalainen - Re:

Ensinnäki sanon,että en ole edellisen kirjoitukseni jälkeen käynyt edes vilkaisemassa adressia, olen keskittynyt perhe elämään.

Ei minulla siellä mökkiä ole. Mistä kummasta olet sen saanut päähäsi? =D =D Etköhän se nyt ole sinä, joka et kerro ihan kaikkea..esimerkiksi et uskalla edelleenkään paljastaa kuka olet (vaikka kaikki sen tietävät,ainakin kylällä).

Siis se olen edellen vain minä, joka tämän adressin on laittanut tänne nettiin, ei muut läheiseni/tuttavani tms. Vaikka he kyllä kannustavatkin..mutta tälläisessäkin sen ihmisen todellisen luonteen tulee näkemään. Itsekkäät ja omaa etuaan tavoittelevat olisivat siirtyneet syrjään jo kauan, kauan sitten, mutta onneksi on meitäkin, jotka eivät ole itsekkäitä tai omaa etua tavoittelevia..toisin kuin eräät.