OIKEUTTA KURHELAN PERHEELLE

Kommentoitu viesti

Sari

#5 Adressin tekijä olen

29.01.2014 02:13

Tällä adressilla ei ajeta minkään poliittisen puolueen asiaa. Tällä haetaan oikeutta Kurhelan lapsille/perheelle tulla kohdelluksi siten kuin lastensuojelulaki vaatii. Samalla toiveeni on auttaa myöskin muita samoista asioista kärsimään joutuneita perheitä.

Vastaukset

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-01-29 06:16:00



Vieras

#106 Re: Adressin tekijä olen

2014-01-31 10:37:35

#5: Sari - Adressin tekijä olen

Todella törkeetä.. Mielestäni lapsen ryöstämistä, jossa perhettä ja lasta ei kuunnella. Kyllä varmasti lakia yksilönvapaudesta rikotaan, kun lapsen ei anneta käyttää puhelinta ja lapsen oikeutta koulutukseen rikotaan, kun ei päästetä lapsia kouluun. Ja muitakin lakeja rikotaan esim. sitä lakia, jossa lasta täytyy kuunnella. On totta, että huostaanoton syyksi ei riitä pelkkä huoli. Huostaanotossa voidaan käsittääkseni erottaa kaksospojat, joten lapsille jää huostaanotosta varmasti elinikäiset traumat (ja lisäksi väkisinerottaminen omista vanhemmista ja muusta perheestä). Valittakaa asiasta mahdollisimman pian oikeuskanslerille. Toivottavasti saatte pojat pian takaisin kotiin. Ikävää, että olette joutuneet tuollaisen toiminnan uhriksi. Voimia teille!