puolitetaan kansanedustajien palkat

Kommentoitu viesti

eemeli ite

#48 Kateelliset huutaa taas!!!!!

26.03.2014 09:20

Kylläpä taas on adressi...Kateellisten ja typerien allekirjoituksia täynnä, kansanedustajien palkat eivät ole niin suuri ja mahtava menoerä että sen vähentämisellä saataisiin mitään aikaiseksi.Pitäisiköhä näitten ihmisten keksiä muuta tekemistä elämälleen ku kadehtia muiden palkkoja. Alkakaa vaikka ehdokkaaksi seuraavissa vaaleissa, ai niin eihän teitä kukaan äänestä kun ei ole muuta sanottavaa ku kadehtiminen. Pysykää vaan siellä sossun jonossa, sieltä rahat saa tekemättä yhtään mitään, toiset sentään yrittää jotakin!

Vastaukset

Helppoaa huudella siellä.

#51 Re: Kateelliset huutaa taas!!!!!

2014-03-26 10:33:34

#48: eemeli ite - Kateelliset huutaa taas!!!!!

Niin helppoa sun huudella siellä. Sinä olet hyvässä työssä hyvällä palkalla Et sinä köyhyydestä tiedä mikä se sellainen on. Täällä suomessa tekisi ihmiset töitä jos niitä töitä olisi mitä tehdä. Olen itse yksi niistä jotka tekisi vaikk 16h päivässä töitä mutta ei ole työtä jotta voisin näin tehdä. Töitä on paljon olemassa tiedän sen mutta kun se pärstä kertoin voi olla väärä ja siksi töitä ei tule.

 

myrmeli

#80 Re: Kateelliset huutaa taas!!!!!

2014-03-26 14:46:52

#48: eemeli ite - Kateelliset huutaa taas!!!!!

kuuleppas hönö jos kerran ei kansanedustajien palkkojen puolittaminen muuta asioita mihinkään NIIN miten sitten esim.lapsilisät muuttaa jos et satu tietämään niin l-lisä on vähän päälle 100ekee /kk ja se tuntuu nyt olevan näiden edustaja rähjäkkeiden mielestä suurikin asia suomen taloutta nostettaessa+muut pienituloisiin kohdistuvat leikkaukset

En ole suppari

#116 Re: Kateelliset huutaa taas!!!!!

2014-03-26 21:06:21

#48: eemeli ite - Kateelliset huutaa taas!!!!!

Oletko Hallituksen juoksupoika, kun tällä sivulla pyörit....Ja  et anna meidän itse päättää mitä Hallituksesta tykätään. Palkat alas heiltä ..