Lapsilisäleikkauspäätös kumoon ja MINISTERIT vaihtoon!!!!!

Kommentoitu viesti

I´m so above this shit

#14 Ei juma kuinka tyhmiä ihmisiä

26.03.2014 21:39

Oletteko te oikeasti edes täysi-ikäisiä? Luulisi aikuisen osaavan vaikuttaa asioihin hienommalla tavalla kuin laatimalla näitä paskoja adresseja Adressit -sivulle. Meno on kyllä niin elämäm_kova_koulu ettei toista. Yhtäkään yhdyssanaa ei osata kirjoittaa yhteen, ja muutenkin kirjoittajien tyhmyys tiivistyy näissä kommenteissa. Mikä maailmanloppu on tulossa kenellekään, jos yhteiseksi hyväksi otetaan kympin verran rahaa kuussa pois? Tämä on vain välttämätön paha, eivätkä 200:n kansanedustajan palkat merkitse kuin pisaraa meressä. Kasvakaa aikuisiksi mitättömät rääpäleet.

Vastaukset


Vieras

#16 Re: Ei juma kuinka tyhmiä ihmisiä

2014-03-27 04:18:42

#14: I´m so above this shit - Ei juma kuinka tyhmiä ihmisiä

juuri tuommosten ihmisten takia tämän maan asiat on menossa päin mäntyä kun ei oteta kantaa mihinkään, niellään kaikki sitti mitä nuo vässykät päättää.. otetaan sinun palkasta pois kaikennäkösiä leikkauksia ynm niin katsotaan rupiaako se kiinnostamaan... en tiedä muista mutta sinä tässä se pelle urpo olet...

Syöttilammas

#27 Re: Ei juma kuinka tyhmiä ihmisiä

2014-03-27 17:40:55

#14: I´m so above this shit - Ei juma kuinka tyhmiä ihmisiä

 

Olet tainnut itsekin vasta korvantakusia kuivattelemassa.

Kyllä se niin on, että kymppi kuussa per lapsi. Meidän taloudessa se tarkoittaa noin 40€. Sillä rahalla ostaa monta purkillista maitoa. Olen päättänyt että itse jätän maidon juonnin pois, kaljaa en juo, en polta. Parturissa olen käynyt kerran 16 vuoteen. Ravintoloissa emme käy, emme koko perhe emmekä aikuiset keskenämme syömässä. Emme käy ulkomaan matkoilla, olemme matkustelleet kotimaassa pelkästään, nytkin harkiten. Toinen on työelämässä, ajaa pitkää työmatkaa 100km/ päivä, matkakuluista karsitaan, Polttoaineen verotusta kiristetään. Asumme omassa -pankin- talossa, asuntolainojen koroissa kiristetään. Sähkössä kiristetään. Ja koska asumme korvessa, täytyy minullakin olla auto- huoh- jotta äitiysloman loputtua voin ajaa 50km työvoimatoimistoon ilmoittautumaan työttömäksi työnhakijaksi, ja alan nostaa ansiosidonnaista päivärahaa, siitä kiristetään. Toivottavasti saan pian töitä. Ehkä nyt kysyt, miksi olemme tehneet lapsia jos ei ole kummallakin vakituista työtä, niin, olen tehnyt väärän ammatinvalinnan, työtä ei ole. Tilanteet muuttuvat.

mummu

#31 Re: Ei juma kuinka tyhmiä ihmisiä

2014-03-29 09:11:50